2012年3月30日星期五

煎釀三寶 ( 外賣 ) + 韭菜豬肉雲吞 ( 30-mar-2012 )



( 30-mar-2012 fri )

yohoho   終於 happy friday 喇   好開心呀 ~

等食早餐嘅時候   家姐打黎   嚇得我以為咩事   原來係問我食咩早餐好   如果家姐同我同區番工就好啦   可以一齊食早餐   又可以一齊食 lunch 行下   咁樣真係唔錯   唔駛我一個人咁悶嘛 ~


晏晝食 k + 朱古力奶   但我反而覺得用酸酸咪咪嘅藍莓乳酪送 k 係飽 d 咁架喎 ~  

原本里奧大人話 4 點喺九龍灣見客   咁我話唔煮   出去食 pizza   點知佢 5 點打黎   話太多嘢做   所以無去見客 ~  

又唔知佢幾點放工   我又唔想煮   所以去媽咪屋企坐下 ~  

好餓呀   所以買咗麥樂雞餐番媽咪屋企同工人 share 食   媽咪又比咗碗湯我飲   超飽呀 ~

里奧大人 8 點鐘打黎話放工   咁我都走喇   佢話想食 COCO 咖哩   我話實無位啦   星期五 APM  邊度都要等   所以我話煮埋之前食剩嘅雲吞   叫佢再買煎釀三寶番屋企食仲好   唔駛同人迫 ~

沒有留言:

發佈留言