2012年3月28日星期三

韭菜豬肉雲吞 + 菠菜 ( 28-mar-2012 )




( 28-mar-2012 wed )

我次次醒一醒都唔會睜開眼睇幾點鐘   不過都 feel 到應該差唔多要起身   因為個天已經光嘛   但我都會繼續瞓   等到鬧鐘響先起身呢 ~

早餐食腿蛋漢堡包   今次試下印尼咖啡   問佢係咪三合一   佢話唔係   係拉啡   第一次聽呢個名   好搞笑   不過都唔熱嘅   飲完之後搞肚痛添呀   以後都唔飲喇 ~


好悶呀   到咗 lunch time 又未餓   所以周圍行下   行咗半個鐘先食嘢   食魚皮餃米   ok 啦 ~


今晚唔駛買餸   所以喺商場行一陣先番屋企 ~  

6 點 15 分開始預備晚餐   差唔多 7 點半先搞掂   食完就熨衫   好攰呀 ~

是日懶餐 -
韭菜豬肉雲吞 + 菠菜

韭菜豬肉雲吞
- 尋晚已經醃好咗韭菜豬肉   所以今晚只係買半斤 ( $7.5 ) 上海雲吞皮就搞掂   但其實我一心諗住整水餃架喎   不過我好似同人講話要上海雲吞皮   但我覺得 d 皮好白   唔似之前食開黃色果 d   同埋好薄   我唔鍾意呢 d 口感 ~  

菠菜 - 我覺得洗菠菜都好煩   因為次次都好多泥咁 ~

8 點打比里奧大人   我話有 d 頭暈   叫佢快 d 番黎   等我早 d 煮埋比佢食   之後我先沖涼 ~ 

我淥咗 11 隻雲吞同埋一碗菜比佢   佢食唔哂 d 菜   之後仲話我淥太多雲吞比佢   因為佢話 8 隻已經夠   都痴鬼線   我唔相信多 3 隻就飽成咁   大佬   妳估 size 好似叉燒包咁大個呀   同埋我話無人叫妳食雲吞先架喎   可以食菜先   之後我叫佢自己洗碗洗鑊   我話本來諗住幫妳洗   不過妳食唔哂就自己洗   以後都係食唔哂就自己洗 ~

沒有留言:

發佈留言