2012年3月14日星期三

芝士肉醬焗扁意粉 ( 14-mar-2012 )


( 14-mar-2012 wed )

woo   今朝又係幾凍咁   呢排 d 天氣真係非常之唔好   又係每隔幾日就轉天氣   身體差 d 都好易病呀 ~

好眼瞓呀   所以要飲濃 d 嘅咖啡先頂得住呢   不過次次飲完呢間嘅咖啡都有 d 反胃 ~  


菇場今日唔忙 lu   悶起上黎就周圍望下人咁囉   唔係好易瞓着 ~

lunch 又係食 k + 藍莓乳酪   我想喺 20 號之前清哂所有 k ~
  

放工即走啦   屋企大把嘢做呀 ~

去街市買菜   d 菜貴到飛起   媽咪尋晚先講話菜心要 $14/斤   工人話旺角 $18/斤添呀   今晚睇到最貴係 $14/斤   我實唔買架   同埋咁貴都無人買   都唔知擺咗幾耐   諗住買節瓜   都要 $12/斤   我又唔買呀   買唔落手囉 ~  

番到屋企即醃豬肉同解凍雜豆   之後拖地   洗衫   再預備晚餐   未停過手呀 ~ 

是日懶餐 -
芝士肉醬焗扁意粉

芝士肉醬焗扁意粉
- 好開心清哂包芝士粉同蕃茄意粉醬呀   今次醬汁係一磅百合茄 + 半樽蕃茄意粉醬   我次次煮肉醬意粉   都會加好多雜豆   我覺得食雜豆多過意粉 ~  

食完就抹柜   之後沖涼再熨衫   9 點半就做哂喇   可以安安樂樂睇電視 ~

里奧大人 9 點幾先番到屋企   好在佢番到黎都食哂 d 意粉   仲話今次 d 意粉口感好好   我話係扁意粉   之前都煮過啦   果時又話鍾意食意粉多 d ~

沒有留言:

發佈留言