2013年7月17日星期三

魚露雞扒配茄汁豆 ( 17-JUL-2013 )



( 17-JUL-2013  WED )

尋晚早瞓   今朝起身真係精神好多   不過有時好鬼衰   唔係下下可以咁早瞓   如果夾硬早瞓   反而變咗瞓唔着   典黎典去仲慘呢 ~

早餐食芝蛋治烘底   好耐無食 lu   覺得好漏添 ~


好在夠精神   所以靜英英都無問題   反正我成日都自得其樂   哈 ~

Lunch 去食粥   因為想食油炸鬼呀 ~


嘩   我條腸無啦啦扯住痛   所以放工都即走喇 ~

番到屋企即刻醃雞扒   煲中藥再開機洗衫   飲埋碗湯就抖陣   里奧大人 8 點先放工   咁我都食先 lu ~  



是日懶餐 - 魚露雞扒配茄汁豆

魚露雞扒配茄汁豆
- 有光波爐真係勁方便   煎嘢都懶呀   今晚懶到開茄汁豆做蔬菜   其實我唔鍾意食茄汁豆   但唔知點解當時買罐大囉   里奧大人都好奇怪點解我會咁樣配雞扒   因為我無整熱 d 茄汁豆   但平時咩罐頭餸我都會整熱   不過無計啦   無心機整嘢呀 ~

等埋里奧大人食完就洗碗   之後即刻沖涼喇 ~

沒有留言:

發佈留言