2013年7月27日星期六

富田和食亭 @ 佐敦 ( 27-JUL-2013 )

芥辣八爪魚軍艦 / 芝麻八爪魚沙律軍艦 / 蟹籽沙律軍艦 / 螺肉軍艦


三文魚壽司 / 吞拿魚壽司



中華沙律



( 27-JUL-2013  SAT )

今朝 8 點起身   之後 8 卦又約我食早餐   今次去試新嘢   但佢應該唔再去啦   食一份早餐要 $40   我都好 d   都係 $30   佢要食通粉餐   因為要飽   如果唔係佢可以平 d 呢   呵呵 ~





本來要去執倉   不過阿 Head 無番   咁又唔駛執 lu ~

今日 d 時間都好快過   依家清潔阿姐成日眼超超我咁呀   我都唔會理佢啦   佢咁做咪自己唔開心   同埋佢自己衰咗仲咁樣   真係好不知所謂 ~

放工同埋里奧大人同大姑奶一齊去飲茶   之後就同里奧大人去馬莎買褲   再去埋 Laneige 買 Day Cream 同 Night Cream   最後去埋惠康買汽水就番屋企 lu ~


菜肉雲吞炒手


上湯鮮竹卷

潮州蒸粉果

榨菜牛肉腸粉

四寶滑雞扎

南瓜蒸排骨


帶子炸雲吞


千層馬拉糕

Day Cream  @ Laneige



Night Cream @ Laneige

里奧大人做公司嘢   我就熨衫   今次要熨 3 機衫   所以一路聽歌一路熨衫   用咗 2 個鐘熨衫   但又唔覺得好攰咁喎 ~

見無落雨   所以里奧大人提議去廟街行下   咁 6 點幾出發   坐 van 仔出佐敦   本來想食打冷   但我濕疹隻手好痕   唔食得鵝片   但打冷唔食鵝片又無咩意思咁   所以我話食壽司   去番富田   之前去過都唔錯呢 ~

真係好感恩   食嘢其間落雨   我地食完就停雨   咁即去廟街行下喇   其實無咩特別   不過里奧大人話想行下 ~

坐番 van 仔番九龍灣   真係好耐好耐無坐官塘 van   但依稀仲記得總站喺邊度   咁里奧大人又唔信我喎   所以番轉頭問其他小巴司機   原來我指嘅方向係啱架   信我就唔駛行黎行去啦 ~

一落車就落勁大雨   今日 d 雨都係一落就落好鬼大   之後就好快落完 ~

番到屋企沖涼再食生果   之後同里奧大人睇錄咗嘅電影   又 12 點幾先瞓   噢 ~ 



沒有留言:

發佈留言