2013年7月11日星期四

沙茶牛仔骨 + 炒菜心 ( 11-JUL-2013 )


( 11-JUL-2013  THU )

又到星期尾喇   最開心呢   不過成日以為今日係星期五呀 ~

今日都幾熱   但我着中袖裇衫又唔覺好熱喎   但有時着短袖 tee 就覺得熱   可能裇衫質地薄 d   因為我真係好耐無着裇衫 lu ~

早餐食芝腿治烘底   如果家姐喺附近做嘢就好啦   可以一齊食早餐   share 食唔同嘅嘢   好似好豐富咁呢 ~


菇場忙咗陣啦   之後就 hea 等到 lunch time ~

叮飯嘅時候   8 卦叫我入 pantry   原來尋晚同事喺中山食飯   叫咗碟燒鵝無人食   所以留比我地加餸   真係好喇   呢期都好想食鵝 ~


放工去街市買菜   街市真係好熱   唔知係咪咁樣   所以賣嘢 d 人特別燥呢   不過我都係去開果幾檔買嘢   佢地比較老實同有禮貌   喺街市入面係好難得架喇 ~  

番到屋企上身喇   即預備晚餐   開機洗衫   抖陣就煮飯喇   里奧大人 8 點先放工   咁我食先喇   因為我想去散步呀 ~

是日晚餐 - 沙茶牛仔骨 + 炒菜心

沙茶牛仔骨
- 想整黑椒汁   不過又唔想咁刺激   又記得有罐沙茶醬   想快快趣清埋佢呀 ~

炒菜心 - 之前喺 ikea 買咗個脫水膠盒   放 d 菜入去   拎幾拎就 fing 乾哂 d 水   勁正呀   所以依家炒菜就會乾身好多呢 ~

里奧大人 8 點幾番到黎   之後等埋佢食完   我想幫佢洗埋碗先出去散步   估唔到佢又話陪我   咁都好   一齊做下運動   出一身汗真係好正 ~

最鍾意番到屋企即沖熱水涼   熱水再凍水   正到爆   之後食蘋果   依家想每晚食 d 生果   好似健康 d 咁 ~

今晚又 11 點瞓喇   呢幾日飲咗中藥   條腰真係唔痛   但都係瞓得唔係咁好   所以想早 d 瞓呢 ~      

沒有留言:

發佈留言