2013年7月13日星期六

壽司 ( 外賣 ) @ 家姐屋企 ( 13-JUL-2013 )

大機影真係靚好多呀 ^^

29 件壽司 ( $198 ) - 第 1 次買咁大盤壽司   好似好豐富咁   多人食真係好 d   多 d 選擇

黃蘿蔔壽司 - 依家好小地方有得買呀  唔知點解   呢盒係 last one 呀 

齋鴨腎 / 酸齋 - 勁好味呀   估唔到百佳買嘅咁好味囉   有驚喜  

中華沙律 - ok 啦

B 仔 - 家姐話今朝帶佢去打針  比姑娘整古呀   話佢太肥   將佢 d 肥肉推上喺頭度   好似獅子咁   呵呵




衰嘢又肥   灘咗喺凳度   成條海獅咁呀   所以家姐先記得講姑娘單嘢


之後一影相就望另一邊 -.-   嬲呀   呵呵



叫佢望   懶慘咁


好似好惡咁呀   不過佢根本一 d 都唔惡嘅   d 肥肉任妳拻   勁正


B 頭 - 成日撩交嗌   所以要入房

麥包 - 我仲以為佢比人整古   擺咗塊布喺頭穀頂添   原來係張凳黎架   哈

( 13-JUL-2013  SAT )

終於每月一 OFF 喇   超勁開心呀 ~

同里奧大人 10 點自然醒   去太興食早餐   好耐無去喇   都幾有新鮮感呢 ~

已經加到 $31 一份早餐喇


唔好食嘅 @.@

反正要等早餐   所以我去惠康買嘢先   買完啱啱好早餐到 ~

食完番屋企沖涼   因為今日想去 GAP 買嘢   所以去銅鑼灣   順便拎埋超市 coupon   點知上到巴士再睇清楚封換領信   原來 7 月15 日先開始換領   好在無約家姐咋   我實在太大意喇 ~

難得 12 點幾到銅鑼灣   所以行咗 GAP 先   今次買 5 件就 8 折   里奧大人買咗 12 對襪同 1 年 Tee   我買咗 1 件外套同 1 件 1 pc 同 2 對涼鞋   埋單 $908   真係好抵  因為我覺得 GAP 嘅料都唔錯 ~

買完都差唔多 2 點半   所以里奧大人又話要去南記   佢真係好鍾意食   不過唔夠家姐堅啦   果時佢喺銅鑼灣附近番工   有次媽咪去大陸玩   佢無帶飯   同同事食南記   家姐食足 5日   佢同事食 3 日之後話唔再食   不過家姐就自己照食南記   我真係唔得囉   3 日已經係極限   家姐真係好堅 ~ 


鴦河 ( $22 ) - 有春卷 / 牛丸 / 魚蛋   但無牛丸同魚蛋囉   唯有要魚片   不過我麻麻地 like 魚片呢



豬腩肉酸辣小鍋米線 ( 加春卷 ) 中辣 - 里奧大人次次都食呢款 @.@


買 JellyBelly 比家姐   原來係 $22/100g   因為我之前從來無問幾錢 g   家姐鍾意食   我都會豪小小買比佢嘅   呢包 $70   佢最鍾意食青檸   我同佢最驚係食雲石果 d   味道超怪 @.@  

真係諗唔到去邊   所以去家姐屋企   去番 Sogo 換嘢   之後行多陣先去家姐屋企   本來諗住坐巴士   不過等咗 5 分鐘就唔想再等   第一好鬼曬   第二吸哂 d 廢氣   銅鑼灣真係人多車多   所以最後搭地鐵去寶林   順便行下新都城呢 ~

今日無諗過買嘢反而又買到嘢   去到 H&M 買咗 1 條牛仔褲同 2 件外套   里奧大人就買咗 1 條褲   實在太開心喇 ~

買完再去 1 期買馬仔同齋燒鵝就去百佳行下   家姐差唔多 7 點到   咁就一齊喺百佳買壽司喇 ~

去到家姐屋企就參觀下先   佢最鍾意人地參觀佢間屋架喇   之後同埋工人一齊開餐   4 個人食啱啱好   不過食到個個都好飽 ~ 


家姐又係好鍾意買買埋埋好多廁紙同紙巾呢 ^^



差唔多 9 點幾   家姐就揸車送我地番屋企   但去咗媽咪屋企拎嘢先   我上之又擺得梘液無拎   咁姐夫又買咗 1 箱啤酒比里奧大人   咁依家里奧大人喺度就可以幫手拎呢   實在太好喇 ~

沒有留言:

發佈留言