2013年7月29日星期一

金姆指米線 @ 九龍灣 ( 29-JUL-2013 )




( 29-JUL-2013  MON )

里奧大人一早起身就話尋晚飲得太多湯   瞓得唔好   得不償失喎   喺度嘈嘈嘈   我話得喇   我呢世都唔煲湯架喇   其實尋晚我都去咗 2 次廁所   都麻麻地瞓得好   不過唔同佢講   費事等佢再講多幾講呀 ~

今日超勁好天呀   不過就熱到爆囉   但都好過成日落雨嘅 ~

早餐食芝蛋治烘底   其實好想食麵餐   但麵餐實在太飽   我唔想鍾意食嘅嘢變咗做夾硬食嘅嘢呀 ~



菇場靜   家姐打黎話眼瞓   8 卦又話眼瞓   我都眼瞓啦   所以叫佢地講神   唔準再講眼瞓呀 ~

晏晝有 lunch box   出面實在爆熱   都係唔出去入票喇   真係唔想立立痴痴開工呢 ~

里奧大人 4 點半喺官塘見完客   又走去食 tea   之後先番屋企   咁佢實早番過我啦   咁我放工都即番屋企 lu ~

6 點 45 分出發食飯   我超勁想食口水雞   所以去金姆指喇 ~

食完去德福行下   都行咗 45 分鐘   番到屋企抖半個鐘就一齊去徑步   今晚有 d 風都幾舒服   不過都流咗好多汗呀   舒服到呢 ~

番到屋企即沖涼   之後食車厘子   終於食哂喇   襯依家自己鍾意食就要快 d 食   唔係就會唔想食   嘥哂 d 嘢囉 ~

雖然今日好攰   但都 11 點先瞓   仲諗住自己 10 點半就要瞓添 ~   

沒有留言:

發佈留言