2013年7月25日星期四

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 25-JUL-2013 )

煎鮫魚 - 勁好味呀   最鍾意食 d 脆邊  


好多魚春   正呀


白切雞 - 真係好感恩   星期二已經勁想食雞   不過無同媽咪講   估唔到今餐有得食   次次佢地都會比哂 d 雞潤我食   話補血喎  


虎皮椒炒鮮魷 - 用蝦醬炒其實好惹味   不過真係麻麻地鍾意食鮮魷呢   所以叫家姐食哂去   嘩哈哈

燒肉 / 叉燒 ( 外賣 ) - 媽咪驚唔夠餸所以買   不過最後都只係食咗小小 @@

腐乳炒通菜

蓮藕冬菇豬肚蠔豉湯

車厘子 - 家姐話好甜喎

( 25-JUL-2013  THU )

今朝里奧大人好早起身   因為要上廠   咁之後我又瞓番   但臨起身前發惡夢見到有人打交   打到流哂血    唉   同我尋晚睇 Youtube 嘅畫面係一樣   夜晚真係唔好睇埋 d 暴力同恐怖嘢   唔係一定發惡夢 ~

丫    尋晚特登搽按摩膏再按摩   諗住好 d   點知瞓矮頸   慘 ~  

實在太大雨喇   真係要帶直身遮   睇黎今日係落長命雨架喇 ~

早餐食芝腿治烘底   但佢地比錯芝蛋治   今次比錯就一定唔要喇   因為 lunch box 又有飯   唔想咁滯呀 ~   


菇場又係忙咗陣又 hea 過喇   不過整 lee 整 lu 又好快 lunch time 咁喎   今日有 d 攰   食完 lunch box 更加覺得飯氣攻心   所以沖咗半杯白咖啡   飲咗又真係精神 d 噃   太好喇 ~

放工即走啦   今晚去媽咪屋企食飯   家姐就要幫我買盒裝紙巾先番得媽咪屋企   我話買 2 條   咁我屋企已經有 2 條嘛   4 條夠哂啦   之後佢就話紙巾擺得耐會有虫   咁我都知   所以咪買 2 條囉   之後佢又話夠唔夠架   買 3 條啦   真係丫   買 2 條又話人地多   但又迫我買夠 3 條驚我唔夠用喎 ~

佢好衰架   成日要人提呢樣提果樣   自己又唔 set reminder 喎   搞到又要我記埋一份   不過我都係 set reminder 嘅   大佬   我自己嘢又要記   又要記埋里奧大人 d 嘢   邊記得咁多   同埋我覺得做咗手術之後   真係無咁好記性   成日有短暫失憶嘅感覺   慘 ~

飲完湯就食飯   依家我將碗巨湯分 2 次飲   咁先可以食到餸   不過今晚樣樣餸都啱我食   所以食完飯都食唔落生果 lu ~

8 點半走人   估唔到里奧大人同我差唔多時間喺屋企附近   叫佢幫我買忽週再喺大堂等   咁我唔駛行黎行去   呵呵 ~

雖然唔駛煮飯   但番到屋企都好攰   沖埋涼就睇電視喇   順便食埋里奧大食剩嘅薯條   成日食唔哂比人   大半包唔食又嘥喎 ~ 

沒有留言:

發佈留言