2013年7月23日星期二

黑椒蜆肉腸仔扁意粉 ( 23-JUL-2013 )



( 23-JUL-2013  TUE )

尋晚瞓得唔錯   鬼咩   前晚瞓得唔好   如果再瞓得唔好就慘咯 ~

今朝食熱狗餐   不過個包好難食   如果烘埋個包就好味好多呢 ~


菇場忙咗陣就 hea 過喇   Lunch 同舊同事煩單飲茶   佢已經轉咗做 MPF 經紀   所以我話有興趣想聽一聽   因為我真係無理到 MPF 係賺定蝕囉 ~





老闆同大粒都唔喺度   我差唔多 2 點先番到菇場呀   爽 ~  

今晚去街市買節瓜同什豆   再去超市買排骨同米粉   之後即番屋企煲中藥   抖陣再煮晚餐   今晚自己食先   因為趕住燜餸同徑步呀 ~

是日懶餐 - 黑椒蜆肉腸仔扁意粉

黑椒蜆肉腸仔扁意粉
- 想清埋包腸仔   用咗 6 條腸仔 + 半包急凍蜆肉 + 1 個洋蔥   都唔記得有個洋蔥喺度   所以見到即用喇   唔係又等到發霉   丫   今次黑椒汁唔夠呀   所以無咩味   唯有勁落黑椒粉啦 ~

食完就去燜餸   里奧大人差唔多 8 點半先番到屋企   咁我燜好 d 餸再洗埋碗   9 點 10 分就出去徑步喇 ~

世界真係細   等過馬路時見到對夫婦好熟面口   原來係台中嘅團友   睇佢地應該都係跑完步   因為佢地係跑步裝束   同埋我見到有手巾仔   本來我想打個招呼架   不過我望實佢地   佢地都無咩反應   咁應該都唔記得我架喇   所以我都走去徑步 lu   今次行咗 5 個圈   如果唔係想睇 " 衝 2 "   我會行耐 d 呢 ~

沒有留言:

發佈留言