2013年7月14日星期日

星悅鮮廚 @ 官塘 ( 14-JUL-2013 )

馬拉盞炒鮮魷 - 好味呀   不過唔鍾意食鮮魷

京都香檳骨 - 份量好多   同樣都係好好味



炸雞 - 雖則雪雞   不過都幾入味呢

楊州炒飯 - 里奧大人又要食炒飯 @.@

( 14-JUL-2013  SUN )

尋晚差唔多 2 點先瞓得着   慘   但今朝 9 點半已經醒咗喎   咁就去食早餐啦 ~



食完早餐就去超市買菜   之後番屋企沖涼   抖陣番教會 ~

今日聽道   講 "舌頭" 嘅破壞力係好驚人   唔好睇小舌頭咁細   真係足以害死人架   我覺得講是非都算   無人會完美嘛   但真係唔好加鹽加醋囉   咁樣無咩意思   對人地又唔公平   因為人地真係無做過嘛 ~

好似菇場咁   d 人成日加埋自己 d 情感上去講人是非   妳已經唔鍾意佢架啦   咁實講到佢有幾衰得幾衰   但其實人地有眼見   所以我唔會埋佢地堆   情願佢當我係怪人   但菇場雖然多怪人   不過都感恩除咗 8 卦之外   都有幾個都啱傾   但唔係講同事嘢   多數講下自己嘢呀  食 d 咩買 d 咩咁呢 ~

真係唔想出街   焗到抖唔到氣咁呀   行 5 分鐘路程已經好辛苦 ~

番到屋企抖陣   2 點半出去食 tea   食完又要快快趣番屋企   條街實在太焗喇 ~


塊豬扒好怪 @.@





其實已經解凍咗三文魚   又買埋菜   咁里奧大人又好快做完公司嘢   但心血來潮好想同媽咪食飯嘛   打埋比家姐   估唔到姐夫都會去食飯   咁就更好啦   好耐無咁齊人 lu ~

坐坐下喺梳化都瞓着咗   不過瞓咗一陣就醒咗 lu   之後里奧大人入房瞓   我就去煲中藥   又睇下雜誌   差唔多 5 點半佢起身   咁就飲湯   抖陣就出發去食飯喇 ~


( 一出商場就見到好多唔同形狀嘅雲   我覺得好靚 )



( 雲層其實好低   所以預咗會落雨呢 )

7 點開餐   食到 8 點幾   送埋媽咪番屋企   之後無啦啦勁大雨   諗住等 d 雨細 d 先揸車走   不過見到閃電   場雨都應該有排落   所以唔理喇   照走人   因為得家姐帶咗縮骨遮   所以家姐同里奧大人行去停車場先   我同工人殿後   之後里奧大人再遮我地去停車場   咁家姐同里奧大人一出大堂   個雷超勁響呀   嚇到我同家姐大叫   里奧大人話個雷好似喺佢耳邊響咁呀   加埋家姐又大叫喎   嚇到佢呢   工人又唔驚   佢掃我背脊話唔駛驚唔駛驚   搞笑 ~

番到屋企即沖涼喇   食生果又睇下電視   11 點半先瞓   太夜喇 ~


沒有留言:

發佈留言