2013年7月7日星期日

黑椒牛展 + 蒜蓉炒菜心 + 粟米蛋花湯 ( 7-JUL-2013 )


( 7-JUL-2013  SUN )

今朝 10 點自然醒   梳洗之後就同里奧大人落去大家樂食早餐喇 ~


去完屈臣氏買嘢   之後再陪里奧大人買 2 條短褲就番屋企 lu ~

沖完涼抖陣就番教會喇   崇拜完畢都已經 1 點 15 分   咁去地鐵站拎番對皮鞋   之後陪里奧大人去 Zara 買衫   再去埋 Market Place 買生果就番屋企喇   吽緊雨   所以好鬼好鬼熱呀 ~

差唔多 3 點食 tea   食完去百佳買菜就番屋企   好似無咩點做嘢就 4 點咁呀 ~


里奧大人做公司嘢   做到 5 點幾就話瞓陣覺   咁我就預備晚飯   睇下雜誌咁啦   佢 7 點幾起身   咁我都煮飯喇 ~

是日懶餐 - 黑椒牛展 + 蒜蓉炒菜心 + 粟米蛋花湯

黑椒牛展
- 之前喺百佳買咗 pack 牛展   $23 都唔小份量   所以間唔中都會買定包喺冰格   諗唔到煮咩就食佢喇 ~ 

蒜蓉炒菜心 - 百佳買嘅  $7 pack 又唔貴喎   咁講法即係街市仲平   但里奧大人話食落有 d 苦   我都覺   唔通我炒燶咗 ?!

粟米蛋花湯 - 想食多 d 蔬菜   咁就滾粟米湯喇 ~

搞掂哂再沖埋涼就食生果喇   好耐無喺屋企食生果   因為我真係好懶   好唔鍾意切生果呢 ~



沒有留言:

發佈留言