2013年7月6日星期六

麗豪酒店 @ 沙田 ( 6-JUL-2013 )

唔睇到嘢食都好 d   但一睇到就好鬼餓   咩都要 d   懶得行黎行去   我最鍾意食黃蘿蔔壽司 ~ 


羊架


龍蝦湯


芝士蛋糕 - 我想食芝士蛋糕好耐家嘛   一見到佢喺我後面   已經非常開心   因為方便拎嘛   我拎第一碟嘢食番埋位時   同里奧大人講幫我睇住   佢問我睇住 d 咩   我話叫佢小心 d 幫我睇住個芝士蛋糕   如果見差唔多無   要即刻幫我拎   佢聽完喺度笑呀   以為叫佢睇住 d 咩 ^^ 

( 6-JUL-2013 )

今朝 8 點起身   食埋早餐就番菇場喇 ~


無嘢做等放工   後面同事 off   我全程 full screen 上網   唔錯唔錯   所以覺得今日好快就放工咁呢 ~

放工番九龍灣   join 埋里奧大人去 Mega Box   因為要去 UA 做會員   1 點半等到 2 點   唔餓等到餓   所以搞掂哂就即刻去食 lunch 喇 ~


鮮蝦沙律 - 黑醋好開胃呢 ^^



炭燒美國安格斯肉眼 - 好有牛味 ^^   如果大塊 d 更好   哈   因為次次睇 d 鬼佬飲食節目   塊扒係好巨   同埋把刀都好巨呢   好過癮 ~ 


是日精選比薩 ( 莎樂美腸芝士 ) - 我同里奧大人都好愛莎樂美腸呢   正  


咖啡 - 奶係分開上   咁我倒嘅時候見到有 d 啫喱狀物體   我仲以為係特別嘢   即同里奧大人講   不過佢話唔應該係咁   所以叫 waiter 換個杯咖啡   因為我已經倒咗奶落杯咖啡度   之後杯奶又係問題喎   正常液體   唉   如果飲咗頭先杯怪奶就慘喇 @@  


食完 lunch 就周圍行下   之後坐 shuttle bus 去九龍灣   再坐巴士入沙田呢 ~

記得幾年前去過新城市   之後真係覺得好焗好辛苦   完全無行就走   估唔到幾年後都一樣咁焗   同里奧大人行咗一個圈就去希爾頓中心行好過   不過其實係無嘢行嘅   所以去麥當勞食過餐   抖陣先去酒店喇 ~

今晚係姑奶銀婚紀念   所以有個感恩聚餐   7 點開始   食完嘢   聽埋分享都差唔多 10 點幾   好鬼眼瞓呀 ~

同埋大姑奶一齊坐的士番屋企   沖埋涼   meme 摩摩又 12 點先瞓   好在聽日可以瞓晏 d 啫 ~ 

沒有留言:

發佈留言