2013年7月20日星期六

小曼谷泰國美食 @ 九龍城 ( 20-JUL-2013 )

拚盤 ( 細 ) - 我最鍾意食拚盤   樣樣有 d

見到粒黑媽媽嘢好驚囉   原來係粒栗子


馬拉盞炒通菜 - 超惹味   正呀

牛丸冬蔭功河粉 - 好淡味   不過我又 ok 喎   但里奧大人就鍾意食泰北同特旺多 d  


象啤 - 咩啤都飲喇   好鬼熱呀   不過飲咗半杯之後   先記得今晚要飲中藥   所以即刻唔敢飲喇

( 20-JUL-2013  SAT )

今朝 8 點起身   里奧大人就無啦啦去開機洗衫   之後我沖完涼   佢話佢醒咗   陪我食早餐   話食完之後再瞓過喎 ~

雖然星期六番半日好開心   但菇場氣氛仍然係超靜   真係怪 ~

尋晚放工   清潔阿姐放個桶喺我隔離   佢倒水時 d 水花彈咗落我柜桶度   之後我望一望佢啦   係好奇佢倒 d 咩嘢水落桶   原來佢倒我 Partner 杯水落桶呀   之後再搓手巾   嚇到我即刻叫佢唔駛幫我抹枱   佢次次幫我抹枱之後   我張枱好似打風咁   同埋又唔係抹得乾淨喎   我聽過幾個同事講   d 杯嘅唇膏漬仲喺杯度   佢唔會幫人洗杯   但佢其實係需要洗囉   佢只係倒咗 d 水出黎   8 卦話有次佢個杯仲有 d 茶渣喺度添呀   好離譜囉   之前 d 阿姐唔係咁架   今朝我張倒水搓手巾呢件事同 Admin 同事講   因為實在太唔衛生喇   Admin 同事講話阿姐承認倒水   但唔承認搓手巾   根本唔到佢唔認   我親眼睇住架   講真   佢唔搓手巾   我都唔會咁大反應啦   實在太嘔心喇 ~

話咁快就放工   今日喺地鐵站 join 埋里奧大人一齊去佐敦拎超市 Cash Coupon   嘩   今次又差 d 拎唔到喇   好在最後都拎到咋   只怪自己實在太大意啦 ~

拎完都 2 點幾   好餓呀   我只係勁想食餃子或者壽司   好感恩見到金田長壽司   因為呢間壽司   我想食好耐呢   但元朗太遠喇 ~


金田長壽司盛 - 想試 8 吋長壽司   其實無特別   想見下係咪講到咁震撼啫 ^^


刺身 size 同筷子差唔多長度


蟹籽沙律豆腐皮壽司 - 我鍾意食豆腐皮壽司   甜甜地好味呀

蟹籽壽司

青瓜壽司 - 如果係黃蘿蔔壽司就好啦 ^^

築地壽司船 - 木船會靚好多   哈


關東煮

珍味雙拚

曲奇雪糕


綠茶雪糕



食完行去漫畫星光大道   影下相   之後行隧道   經過地鐵站   所以去拎埋蜜糖   諗住黎到尖沙咀   所以順便叫里奧大人陪我睇中醫   去到見到得女醫師覺得唔對路   原來我睇嘅醫師係 6 點先有得睇   咁唔等啦   點等 2 個鐘呀   所以里奧大人話我頭先打黎做咩唔問有無得睇   今次我又係大意嘅 ~



步驚雲 ( 作者 : 馬榮成 )

 

南宮問天 ( 作者 : 黃玉郎 )



王小虎 ( 作者 : 黃玉郎 )


唔記得影係邊位添



我真係無睇過漫畫   唔知呢個叫咩名  

李小龍 ( 作者 :上官小寶 )

海虎 ( 作者 : 溫日良 )


郭靖 ( 作者 : 李志清 )


老夫子 ( 作者 : 王澤父子 )


牛仔 ( 作者 : 王司馬 )



哨牙珍 ( 作者 : 甘小文 )


壽星仔 ( 作者 : 上官小寶 )

癲噹 ( 作者 : 貓室 )

馬仔 ( 作者 : 馬仔 )


麥兜 ( 作者 : 麥家碧 )

( 喺尖沙咀地鐵站西鐵入口附近拎嘅蜜糖   一來一回行到腳軟 @@ )


無得睇就即刻去 Gap 啦   想買襪比家姐呀   因為買 5 件以上有 7 折   平過上次   同埋家姐上次見到好鍾意   所以今次買 10 對比佢啦   里奧大人無啦啦又話買多 2 對比自己   咁一場黎到   我都買咗 2 條 1 pc   今次買咗 $340 咋   超級抵玩 ~

里奧大人話攰呀   所以去埋 City'super 就諗住去 Food Court 買杯嘢飲抖下   點知裝修   咁所以直接坐巴士去九龍城食泰菜喇 ~

(  5 點幾咋   個天已經黑哂 )


一心想去泰北美食   點知執咗   咁即係上次去已經都係執咗架喇   咁轉去隆姐   又要等位   6 點咋   估唔到咁爆   咁即去隔離小曼谷啦   好感恩有位呀   因為我想帶里奧大人食好耐啦 ~

唉   冷氣唔夠呀   越食越熱   我飲咗 5 杯水呀   食完行個圈就坐巴士番屋企 lu ~

番到屋企   里奧大人第一件事係飲馬蹄爽   仲成罐飲哂   話好口渴   之後我都飲西柚汽水   因為真係超級口渴   小曼谷實在太多味精喇   唔怪之得頭先飲咁多水啦   仲以為自己熱添 ~

今晚同里奧大人好 relax 呀   沖完涼就睇之前錄咗嘅電影   食完薯片再食爆谷   飽到呢 ~

( 維格嘅焦糖爆谷   又幾好食   最緊要唔太甜呢 ) 


沒有留言:

發佈留言