2013年7月4日星期四

辛辣麵 ( 4-JUL-2013 )



我自己食齋麵咋   煮比里奧大人食就豐富 d 啦   雖然都係無益 ^^

( 4-JUL-2013  THU )

今朝又好開心呀   因為里奧大人要去九龍灣拎嘢先上大陸   所以又陪我食早餐喇 ~



番到菇場又坐啦   好在星期四   感覺好似就黎放假咁   咁樣好好多呢 ~

Lunch time 出去行到 1 點先去麥當勞食魚柳包餐   食完行陣就番菇場 lu ~

無啦啦心情好差   勁想放工呀 ~

放工即走喇   番到屋企抹下嘢   之後沖涼喇 ~

7 點煮麵食   7 點半里奧大人就打黎話放工   平時佢上大陸實唔會咁早放工   因為我今日同佢講心情好差   所以我估佢應該特登早 d 放工呢   umm   見佢咁好   我都煮麵比佢食啦   其實因為我好想快 d 見到佢呀   嘿 ~

沒有留言:

發佈留言