2013年7月15日星期一

黑椒野生三文魚柳 + 羅文生菜 ( 15-JUL-2013 )



( 15-JUL-2013  MON )

雖然瞓得幾好   但都好眼瞓咁添 ~

上星期五食唔到碎蛋吞拿魚飛碟   咁今朝一定要食呀   因為超勁想食   等咗咁耐嘛   點知佢話無碎蛋   我問佢幾時有   佢話等 15 分鐘   咁我都等啦   等到 8 點 35 分終於有得食   好開心呀   但係唔得慢慢嘆啦   要趕住番菇場嘛 ~


靜靜靜   所以我好眼瞓   勁食強勁薄荷糖   好在 8 卦多嘢講   唔係我瞓着都似 ~

終於 lunch time 喇   不過未餓   所以 1 點先食麥皮   終於清哂喇   超勁開心   之後再慢慢食埋個合桃蛋糕   咁就夠哂飽呢 ~


放工即走喇   去阿信屋買完薯片就番屋企喇 ~

( 4 x 牛油 + 2 X 芝士 )



( 1 x 黑胡椒 ) 

真係好攰   灘咗一陣先浸菜呀   今晚里奧大人 7 點放工   所以我都等埋佢先一齊食飯 lu ~

今晚食辛辣麵   最衰家姐啦   無啦啦講辛辣麵   佢話工人上次同佢講話好想食辛辣麵   食完飯都好想食果隻   不過又驚食唔哂   所以家姐同佢 share   話加咗 2 隻指天辣好辣   所以好好味   我覺得辛辣麵已經好辣啦   仲加指天椒   好難以想像呀 ~

是日懶餐 - 黑椒野生三文魚柳 + 羅文生菜

黑椒野生三文魚柳
- 又清哂 d 魚柳   實在太開心喇 ~

羅文生菜 - 惠康買 $15 / 2 pack   不過份量真係好多   如果唔係擺咗 1 晚   咁聽晚又唔煮   我會分開 2 次食囉 ~

今晚里奧大人唔駛做公司嘢   所以一齊睇下電視   又食下生果咁   第 1 集嘅 "衝上雲宵 2" 都幾好笑   打比上司用 "死亡直線" 黎形容   我覺得好搞笑   係咪真係咁驚呀  哈 ~  

今晚 10 點 45 分瞓喇   實在太攰喇 ~  

沒有留言:

發佈留言