2013年7月8日星期一

煎.餃子專門店 @ 九龍灣 ( 8-JUL-2013 )

口水雞 - 唔好食嘅   唔麻又唔辣 @@
 

煎韭菜餃子 - 好味呀   另外仲有 5 隻原味餃子  都好好味   我呢期超勁鍾意食餃子   今次仲未夠喉呢 ~



滷水雞翼米線

( 8-JUL-2013  MON )

今朝雖然 8 點先起身   但都眼瞓噃   不過又覺得好開心   因為有里奧大人陪我食早餐呢   佢就辛苦 d 喇   拎完辦要上大陸呢 ~


菇場唔忙   好在唔忙   唔知做咩鬼    右手掌好痛   唔知係咪尋晚炒嘢用錯力呢   但加加埋埋炒咗都無 5 分鐘   因咩事會痛呢   但真係尋晚煮完飯先痛架喎   慘 ~

晏晝有 lunch box   依家食糙米 + 珍珠米   d 口感勁正呀 ~

放工即走喇   要去尖沙咀睇中醫   呢個中醫係同事介紹   我同事同我身體狀況差唔多   但睇完呢個醫師之後   身體都唔錯   所以我又睇   一打脈就問我瞓得係咪好差   半夜係咪要去廁所   呵呵   講中哂   因為我腎虛   所以條腰又痛埋   今次要 3 劑藥   話唔好就番黎睇   好就唔駛黎睇   咁奇怪嘅   不過如果好   我都會再睇   調理下都好   因為成日涼住冷氣   個人真係覺得好濕重囉 ~

6 點 20 分到   差唔多 7 點就睇完   感恩里奧大人 6 點半可以準時放工   本來佢想陪我食壽司   但我都係忍下口   唔食咁多生冷嘢   所以轉去食餃子喇 ~

等嘢食嘅時候   有個黑鬼入黎叫外賣   之後個 waiter 無啦啦向里奧大人求助   不過黑鬼都醒   mark 低 d 食物名稱喺電話度   里奧大人好似 staff 咁續樣解釋 d 餃子係咩味道   又問里奧大人有咩好介紹   搞笑 ~  

今晚里奧大人唔駛做公司嘢添呀   真係超級勁難得   番到屋企沖埋涼    睇下電視   食下生果   晚晚係咁就好咯 ~ 

沒有留言:

發佈留言