2014年9月11日星期四

越棧 @ 九龍灣 ( 11-SEP-2014 )

沙爹串燒半打 ( 牛 / 雞 )

越南春卷

豬扒撈濛

生牛肉湯河

( 11-SEP-2014  THU )

尋晚 4 點幾餓醒咗   不過我一定唔會食嘢囉   食完又要刷牙   最驚係瞓唔番   到時真係得不償失咯 ~   

里奧大人上大陸   我又 7 點 50 分起身喇   依家唔可以 8 點起身   因為依家等車耐咗咁呀 ~

去到 van 仔站   有成 10 個人等車   好感恩我等咗 5 分鐘就可以上到車呢 ~

食完早餐都要即番菇場喇   因為勁多嘢做 ~


做呀做   做到 lunch time   真係要抖囉 ~

今日有 lunch box   如果唔係要 load 相   我想出去行   但出面其實勁熱   唔出去都好嘅   唔想出完汗又勁眼瞓 ~

準時開工啦   搞掂哂都 4 點幾   又要 pack 箱   點知又有 urgent 嘢要做   放工都未做完架   但今晚約咗媽咪 家姐食飯   我要準時走   因為要去街市買定聽日嘅餸呀 ~

媽咪 6 點到淘大   佢去美心拎西餅   咁我去美心揾佢啦   搞掂哂都差唔多 6 點 15 分   之後去越棧攞位   叫佢地坐定之後   我就拎湯番屋企先   好感恩家姐 6 點半到喇 ~

家姐有 d 唔舒服   所以我地 7 點半都走喇   家姐自己行去坐車   咁我就自己送媽咪坐的士呢 ~

番到屋企即沖涼   之後靈修 ~   

今日里奧大人要見客   佢都預咗見一日架喇   所以 7 點幾先坐車走咋    9 點半先去到上水   叫佢快 d 食埋嘢先番屋企呀 ~

等埋里奧大人番屋企   即切個桃駁梨佢食啦   之後佢都沖涼   但仲未瞓   因為要覆 email ~

都 11 點幾喇   到我頂唔住   要自己瞓先喇 ~

沒有留言:

發佈留言