2014年9月12日星期五

節瓜甫 + 蒜芹肉碎炒銀針粉 + 青紅蘿蔔豬骨湯 ( 12-SEP-2014 )





( 12-SEP-2014  FRI )

今朝食芝腿治   其實想食多士   不過覺得奶油多好似仲肥咁   所以唔食喇   哈 ~


忙啦   今個星期老闆同阿 head 都出 trip   仲諗住可以 hea 過   點知忙足一星期   抖下都唔得 ~

本來想食 Flakes 架   但想比自己開心下   所以都係食酸辣米線   今次小辣又好辣喎   水準真係好唔穩定喇   好在我多數食小辣   唔係辣死我 ~


好喇   一早已經入定去 apple store website   諗住睇下訂唔訂到 iphone 6 啦   點知   點知   2 點 59 分個 mon 無啦啦閃閃下   咁要熄機啦   係咪咁邪呀   早唔閃遲唔閃   偏偏 2 點 59 分先閃   好在手機可以上網   不過都入唔到去 lu   同埋已經好快比人買哂   最搞笑我叫男同事幫我換 mon   佢話比佢 10 分鐘   因為 3 點   哈哈   不過佢都入唔到去   但佢朋友就買到囉 ~

忙呀忙   聽日 off   點都要做哂 d 嘢啦 ~

放工番屋企   7 點再打比里奧大人   問佢幾時可以番到香港   咁我先決定煮唔煮 ~

感恩里奧大人 7 點打黎話應該 9 點前可以番到屋企   咁我都等埋佢先食   因為晏晝食咗碗米線仲係好鬼飽 ~

是日懶餐 - 節瓜 + 蒜芹肉碎炒銀針粉 + 青紅蘿蔔豬骨湯  

節瓜- 唔想成日齋煮節瓜   所以煮節瓜甫   其實買咗 2 個節瓜架   不過今晚唔太餓   所以煮一個算喇 ~    

蒜芹肉碎炒銀針粉 - 我好鍾意食蒜芹   但里奧大人話用黎炒銀針粉唔夾喎   韭菜又話唔夾   自己唔鍾意食就話唔夾   衰   不過我唔理啦   蒜芹韭菜都有益   樣樣都要食 d 咁先得家嘛 ~

青紅蘿蔔豬骨湯 - 媽咪煲架   但唔知點解硬要加陳皮   所以個湯都唔清甜囉 ~

喉嚨有 d 唔舒服   勁驚囉   呢排食辣嘢都係咁   唔通要我戒   嘩哈哈哈哈 ~

搞掂哂都 10 點   即沖涼喇   都係 11 點幾瞓   呢排瞓得唔太好   所以一到 11 點幾就好想瞓   但半夜又會醒咗   唉 ~

沒有留言:

發佈留言