2014年9月21日星期日

翠河餐廳 @ 九龍灣 ( 21-SEP-2014 )

XO 醬魚鬆腰果炒韭菜花


西檸雞


豉汁蒸鯧魚


腰乳通菜炒牛肉


( 21-SEP-2014  SUN )

今朝 8 點 45 分起身   食完早餐就留屋企沖涼   之後就番主日學喇   感恩有精神呢 ~

依家星期日多數食呢個輕盈米粉   唔駛咁飽   


糯米雞細隻咗好多呀


太興嘅凍咖啡真係唔錯   下次試冰鎮咖啡   因為我次次都飲唔哂   咁冰鎮咖啡無冰   唔駛沖淡哂   哈哈    


崇拜完畢就番屋企   之後里奧大人去剪髮   差唔多 3 點就出去食 tea   行陣又番屋企 lu ~

香茅豬扒撈檬


豬頸肉湯檬


今晚要拎嘢去舖頭   又要拎埋啲嘢比姑奶寄去澳洲   所以又約埋姑奶食飯喇 ~   

咁我唔駛煮飯就當然休息啦    之後睇睇下雜誌就勁想瞓   5 點瞓到 5 點 45 分呀   勁   呢排唔知做咩   星期六日假期好多時都會瞓晏覺   以前唔會咁架 ~

6 點出發   搞掂就去食晚飯   之後上姑奶屋企   咁姑奶就番舖頭整嘢   我地就喺佢屋企坐陣先 ~

差唔多 8 點就洗好哂   即番屋企喇 ~   

一入屋呢   我就問里奧大人有無比番屋企鎖匙比姑奶   咁 O 哂咀   咁知咩事啦   又要拎番去比姑奶   咁佢順便幫姑奶買埋電話   一次過比哂佢啦   哈哈 ~

咁我唔陪佢喇   掛窗簾都用咗半個鐘   之後即沖涼喇   抖陣就食芝麻糊   里奧大人 9 點半就番到屋企   頻頻樸樸真慘 ~

今晚 11 點要瞓啦   勁攰呀 ~

沒有留言:

發佈留言