2014年9月9日星期二

黑椒煙鴨胸 + 香草牛油炒粟米 ( 9-SEP-2014 )




( 9-SEP-2014  TUE )

今日係中秋補假   我瞓到 9 點都醒咗喇   感恩一覺瞓到天光 ~

咁里奧大人未醒   我仲諗緊懶唔懶床好   點知電話響   原來係里奧大人嘅工廠同事打黎   有大鑊嘢   所以里奧大人都醒埋啦   教埋佢點做先梳洗   之後去食早餐喇 ~





食食下早餐收到老友嘅 whatsapp   祝我同里奧大人 99 結婚週年快樂    嘩哈哈哈哈   我真係完全唔記得呀   真係多謝老友咁有心呢 33 ~~~~  

番到屋企就抖陣   沖埋涼   hea 到 1 點出門口 ~

之前同 8 卦團購咗任食點心   真係把鬼   永遠唔會再食   不過睇佢都應該做得唔耐架喇   服務態度差又污糟   半個鐘頭內停 2 次電   勁鬼驚 d 嘢唔熟呀 ~







食完就去信和幫晴晴買 power bank 同 cord   之後去花園街   再去八珍買 d 醬料就坐 van 仔番屋企喇 ~

今日超勁超勁焗   仲要行旺角添   勁呀 ~

我番到屋企即沖涼   呢排如果太熱出街   我都好攰咁   所以我又喺梳化瞓咗半個鐘添呀   6 點起身就預備煮飯 lu ~       

是日晚餐 - 黑椒煙鴨胸 + 香草牛油炒粟米 

黑椒煙鴨胸 - 一半切粒炒飯   一半就咁煎香就算喇   懶 ~  

香草牛油炒粟米 - 好似十幾年無炒粟米咁喇   今次 d 超甜粟好易拻   同埋真係好甜呀   所以勁開心呢 ~

搞掂哂都 8 點幾   抖陣又食埋 d 湯丸喇   依家盡量要清哂 d 嘢   唔要做大嘥鬼 ~


里奧大人 9 點 15 分先去徑步   不過我唔去喇   沖涼休息睇電視   哈哈 ~

又係 11 點瞓喇   出咗一身汗   真係好似瞓極都唔夠咁囉 ~

沒有留言:

發佈留言