2014年9月22日星期一

水餃 + 陳皮蓮子紅豆沙 ( 22-SEP-2014 )



( 22-SEP-2014  MON )

嘩   好攰呀   呢排真係超級攰   好在就唔會話唔想番工咁囉   唔係就慘 lu   呵呵 ~

我深信早餐食飽 d 會精神 d   所以星期一真係更加要食飽 d 添呢 ~

番到菇場即做 report   之後 pack 箱喇   勁攰   不過只係搞掂一間公司   仲有另一間就聽日先 pack ~

Lunch time 出去行陣先食嘢   食完又行陣就番菇場喇 ~

因為我放假嘅時候由 shipping dept 幫手做我 d 嘢   所以 2 點半就同佢地一齊開會   最搞笑係傾到渠王   原來佢地個個都好憎佢架   因為成日問人嘢就咁問   唔會 call 咩客呀咩 po no.   大佬   人地唔係做妳一個客家嘛   講嘢唔清唔楚   又無 email   鬼知妳同客講果 d 咩鬼咩   咁都好   原來佢地同我諗法一樣   因為我驚係自己唔鍾意佢   所以先咁諗   原來佢做嘢唔掂係事實   呵 ~

傾到差唔多 5 點   不過其實仲有濕濕碎碎嘅嘢   但唔再講喇   等我番黎自己做都得呢 ~

真係超級勁攰   所以唔買菜喇   直接番屋企   開機洗衫之後就煲糖水   之後就即沖涼喇 ~   

我食咗糖水先   咁里奧大人 8 點放工先等埋佢一齊食水餃 ~

是日懶餐 - 水餃 + 陳皮蓮子紅豆沙 

水餃 - 媽咪星期四食飯果晚話想食餃子   咁家姐一聽到媽咪話想食就會叫工人整比媽咪食   好鬼錫佢架   反正整開嘛   又順便整埋比我囉   有鮮蝦水餃同韭菜餃   勁好味呀 ~   

陳皮蓮子紅豆沙 - 補血嘛   如果唔係唔煲呀   哈哈   今次用半斤紅豆   都幾多咁 ~

搞掂哂就食生果啦   依家無菜食就會食生果 ~

唉   pack 箱用錯力   我手腳好酸痛呀   想喊呢   即刻叫里奧大人幫我搽 cool   不過好似無咩料到咁   哈 ~

今晚勁喇   10 點半即瞓   因為我唔知做咩鬼好凍呀   堅凍喎   我瞓覺要用厚被   平時係薄切切冷氣被架咋   里奧大人話我手臂同豬肶都好凍   話我因為着得小衫   之後我話背脊都好凍呀   佢就驚啦   驚我唔舒服呀 ~   

沒有留言:

發佈留言