2014年9月18日星期四

元氣壽司 + 松記糖水店 @ 九龍灣 ( 18-SEP-2014 )

玉米熟蝦船 X 2

厚燒玉子

炸蝦天婦羅 - 今次好大隻蝦呀

彩虹卷


燒牛肋骨 - 估唔到塊牛肉都好長  同埋好有牛味呀

筋子

芥辣八爪魚軍艦 / 飛魚子

三文魚 / 油甘魚 / 玉子 / 海膽軍艦 / 三文魚籽軍艦

炸軟殼蟹

炸野菜餅烏冬


中華沙律

三文魚頭湯

里奧大人嘅芝麻糊 ( 熱 ) - 食完變烏咀狗   嘩哈哈哈

我同家姐 share 食幻彩珍珠   ok 啦   d 生果無咩味   家姐話食完 d 涼粉   好有薄河味定咩   我話涼粉不嬲係咁架喎   

家姐抽嘅

我抽嘅

( 18-SEP-2014  THU )

里奧大人上大陸   不過我 7 點半起身喇   因為約咗 8 卦食早餐   不過我想食完睇下報紙   之後佢黎咗先再傾計囉 ~


菇場忙啦   有時唔明 d 人做乜鬼   做嘢快唔係問題   但要睇清楚先做丫嘛   會計部阿矮無啦啦同我講話開咗重覆 D/N   但我話唔會喎   有 commission 先會開   同埋資料係佢比家嘛   之後我就再即刻 check system 啦   原來我之前 lock 咗 number   但寫明會 will use   我咪話佢囉   妳月中咁快 post   以前月尾 post   大佬呀   月尾都會有 D/N 家嘛   佢話同番佢阿頭講   要開番 C/N 衝番條數   之後我先慶啦   我同佢講   上次我又係有張 D/N 寫明 will use   妳都照 post   今次又係咁   唔該睇清楚 remark 先 post 啦   寫咗都照 post   咁我唔駛寫啦   之後佢好尷尬話知道知道   我真係頂佢唔順囉   表現自己唔係咁家嘛 ~

忙到 12 點就搞掂   可以抖下 ~

又勁想食酸辣米線呀   不過 lunch time 仲未餓   所以出去買生果   差唔多 1 點先去買酸辣米線番菇場食   勁趕   哈哈 ~


感恩唔太忙喇   所以即做 filing   張枱小咗好多嘢喇   開心開心 ~

放工即走   約咗媽咪去元氣   依家超方便呀   淘大間板長改咗做元氣   咁我唔駛去德福咁遠 ~

唔醒起要坐卡位   所以我 6 點要去到啦   好感恩有最入果張卡位   其實仲有 1 張   不過近門口就唔多鍾意   好熱咁   不過最入果張又超勁凍   所以我拎湯番屋企嘅時候   順便拎件披肩   唔係凍病都似   哈哈 ~

家姐 6 點 45 分到喇   食下傾下   差唔多 8 點就走喇 ~

送埋媽咪搭的士   家姐已經想開車門   點知個司機見到媽咪坐輪椅就即走   勁衰格   所以我一定會投訴囉 ~

同家姐行萬寧   之後同家姐行淘大   問佢要唔要扭蛋   因為有 8 哥   估唔到佢話扭喎   咁每人比一次錢啦   哈哈   扭一次要 $16   真係貴啦   好在扭咗唔同嘅狗仔咋 ~         

咁家姐叫里奧大人一陣抽一次   咁我打比里奧大人啦   原來都已經 9 點   佢仲咁啱已經喺九龍灣添   佢話食糖水喎   咁家姐又話好   咁一齊去松記啦 ~

差唔多 10 點走喇   番到屋企即沖涼   之後打陣機   11 點瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言