2014年9月29日星期一

榨菜木耳肉鬆擔擔麵 + 菜心苗 ( 29-SEP-2014 )





( 29-SEP-2014  MON )

尋晚瞓得好好   即係無半夜起身去廁所   哈哈 ~   

心大心細尋住食早餐之前去買生果   點知 8 卦 whatspp 我喺邊度食早餐   咁我都買生果喇   因為行黎行去好鬼熱   寧願食完 lunch 之後去買   當散步 ~


菇場唔忙   因為依家唔駛我做嘢嘛   不過如果有嘢要佢地做   就要等下午先教佢地   佢地一定要喺朝早清哂自己嘅嘢先 ~

Lunch 食出前一丁 + 燻蹄   勁好味   不過係時候要停一停燻蹄   我唔想咁快食到驚呢 ~

好喇   2 點半教佢地做 report   之後 4 點半再教佢地新嘢   教完之後原來已經 5 點半   要放工啦 ~

今晚去百佳買鯖魚   $7.9/pack 咋   買咗 6 pack   咁休養期間焗黎食都好   唔駛出街   呵 ~

買完番屋企   洗埋菜就煲菊花茶   之後開機洗衫喇   又抖陣就煮嘢喇 ~

里奧大人 7 點半放工   咁我都等埋佢一齊食 lu ~

是日懶餐 - 榨菜木耳肉鬆擔擔麵 + 菜心 

榨菜木耳肉鬆擔擔麵 - 差 d 唔記得佢地嘅存在   所以快快趣食埋佢地先   不過仍然有存貨   woo ~  

菜心苗 - 百佳買架   $10/pack   真係好小   但我又唔會買 2 pack   唔抵囉   哈哈 ~

搞掂哂    沖埋涼都已經 10 點 lu   勁攰   所以睇多陣電視   11 點即瞓喇 ~

4 則留言:

  1. hmmm.....why do you suddenly need to have surgery? is it just a small one?

    回覆刪除
    回覆
    1. hello 妳係 ?! .. .. ....
      因為個瘤翻發嘛 所以要做手術呢 ~~

      刪除
  2. hello呀 好耐冇見之之之 你最近幾好嗎? 菇場成日都唔忙真係好..我而家都好多嘢做呀 不過就唔駛再OT喇..都好 點解唔駛做嘢呀..轉工嗎定...希望你快啲好番呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 大木之之呀 真係 long time no see 喇 我 ok 呀 妳同小木木好嗎 ?! 哈哈 ~
      我記得妳話妳依家喺公司唔可以上網 如果唔係會比人 check 到呢 ~~
      我無轉工呀 呢份絕世好工 我打一世架 嘩哈哈哈哈 ~

      刪除