2014年9月17日星期三

煎鯖魚 + 節瓜粉絲 + 齋滷味 ( 外賣 ) ( 17-SEP-2014 )





( 17-SEP-2014  WED )

感恩一覺瞓天光   如果晚晚係咁就好喇   哈 ~

今朝一去到 van 仔站就有車   快好多呀   咁就可以慢慢嘆早餐呢 ~


番到菇場抖陣就去倉執嘢   執到身水身汗   本來想抖陣先再執   因為實在好鬼熱   我要紮起 d 頭髮添呀   不過都係一次過熱好過分開兩次熱   所以最後都執好哂   之後 8 卦問我係咪好熱   因為我塊臉紅哂   咁我再照鏡   原來成臉都係汗   唔怪得 8 卦咁問我啦 ~

仲有其他 file 未 pack 架   不過留番晏晝先 pack   因為搬黎搬去好鬼攰   要比自己抖下先 ~

今日有 lunch box   其實係打風果日嘅 lunch box   如果 d 餸係蒸嘅話   咁果日夜晚可以蒸番熱黎食   但炒過嘅餸呢   蒸番熱係好難食架   所以先拎番菇場做 lunch box 囉 ~

又去 pack file 喇   船頭都好好   見我開箱即刻問駛唔駛叫同事幫手   不過我話唔駛啦   一個人做好 d   之後佢同我講   阿 head 同佢講咗   我放假就佢地 3 個一齊 share 我 d 嘢   因為依家好難請人喎   咁都好   我唔駛番菇場幫手   因為我之前諗住休養期間   如果菇場真係好多嘢做   而我身體狀況 ok   我會番去幫手清嘢   咁依家唔駛啦 ~

入好哂箱都已經 5 點   咁聽日做埋 d 手尾   咁就搞掂哂   我想入院前搞掂哂 d 嘢   唔係心掛掛咁呢 ~

放工去百佳買嘢   之後番屋企 lu ~     

今日出咗一身汗   所以 6 點半都煮飯喇   想快 d 沖涼 ~ 

是日懶餐 - 煎鯖魚 + 節瓜粉絲 + 齋滷味 

煎鯖魚 - 上次喺百佳買   好似 $7.9/條   所以買 2 條試下   估唔到又 ok 喎   最緊要係唔腥   咁下次可以入多 d 貨喇 ~    

節瓜粉絲 - 之前食剩 1 個大節瓜同 1 條脆肉瓜   所以加埋粉絲   用海皇醬做調味   真係唔錯   不過今次用咗 2 包粉絲   原來好鬼多囉   食到好辛苦   哈哈 ~  

齋滷味 - 喺百住買架   好似 $15   所以買黎下   都唔錯喎 ~

煮完即沖涼啦   之後先慢慢食 ~

里奧大人 8 點半先放工   食完又要做公司嘢   所以依家我攰都想煮   唔係下個月又無咩住家飯食架喇   慘 ~   

今晚 11 點自己瞓先喇   真係次次出完汗都好鬼攰咁囉 ~

沒有留言:

發佈留言