2014年9月25日星期四

嘉華大酒樓 @ 官塘 ( 25-SEP-2014 )

八珍豆腐煲

金銀蛋莧菜

蒸魚

叉燒 / 燒鴨

西洋菜生魚豬骨湯

( 25-SEP-2014  THU )

里奧大人今朝上大陸   我就瞓到 7 點 45 分   不過成日發夢啦   因為驚鬧鐘唔響   所以有壓力呀   但我又無可能同里奧大人一樣咁早起身家嘛 ~

無咩胃口   早餐食奶油多 ~


菇場唔忙   所以做番之前未有時間做嘅嘢啦   唔想成日坐喺度無嘢做嘛 ~

Lunch 食酸辣米線   唔知係咪食得密得滯   食完有唔想再食嘅感覺   哈哈 ~


依家阿花同阿齋做完 d 嘢   我就要 double check   其實我覺得壓力仲大   反而自己一手一腳做    再自己 check 番都無咁大壓力囉 ~

今晚同媽咪 家姐食飯   真係整定   本身係聽晚食嘅   因為姐夫放假   點知姐夫最後唔放假   所以家姐就話今晚食   我話仲好啦   因為里奧大人上咗大陸   我都係自己食   同埋我最想係佢喺香港   我可以煮飯比佢食嘛   所以我覺得星期四同媽咪食飯最好 ~

食完都差唔多 8 點   又同家姐行 759   我以前叫阿信屋   依家聽家姐講得多 759   我都叫埋 759 添 ~

家姐啦   講嘢一舊舊   仲話我聽嘢一舊舊   幾咁衰呀   事緣我食開嘅乳酪啫喱 ( 包裝面有椰子 / 燈同唔記得咩 ) 做特價 $7.8   咁我食開係有埋生果嘅   但呢間 759 就無哂貨   得椰果乳酪啫喱 ( 包裝面係 1 個大椰子 )   咁家姐指住個椰果乳酪啫喱面   同我講話唔好以為得椰果呀   其實仲有燈同提子架   咁我即刻倒轉睇啦   但真係見唔到燈同提子囉   咁我問佢   咁同我買開嘅有咩分別 ?!   如果大家都係椰子 + 生果   點解用 2 個唔同包裝 ?!?!   我真係諗住買個椰子乳酪啫喱試下架   之後家姐話叫工人 whatsapp 屋企果個乳酪啫喱比我睇   之後我咪話佢囉   妳食開果隻咪同我果隻一樣囉   咁妳唔好指住椰果乳酪啫喱話有生果嘛   真係呢 ~~~~    

同家姐 9 點鐘走人喇   我番到屋企無耐   里奧大人都番埋黎 lu   咁我可以安心沖涼 ~

依家開始已經諗定入院前同出院後嘅嘢   咁我知道我真係要做手術嘅時候   叫里奧大人幫我 dl 愛情公寓比我睇   佢幫我整咗好耐好耐   要整到最好嘅比我睇   其實真係好感動   因為佢點攰點忙都會抽時間整   咁尋晚我上網 check 醫院有 wifi   佢即刻話買部 ipad 比我   等我無咁悶   其實佢之前都話買比我   但我話唔要啦   因為做完手術之後果 3 日真係好攰   食嘢都唔想   仲邊有心情上網睇戲丫   但我知佢仍然想買比我   不過我嚇佢   我話一陣拎 ipad 唔小心跌落傷口嘅位置就慘喇   佢果下真係驚   哈哈 ~

今晚勁呀   差唔多 12 點先瞓   聽朝就知死   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言