2014年9月19日星期五

煎魚餅 + 唐生菜 + 蕃薯糖水 ( 19-SEP-2014 )




媽咪煲嘅紅棗當參山斑魚湯 


( 19-SEP-2014  FRI )

今朝去拎報紙   點知無啦啦比後面阿婆推我   我忍唔住話佢啦   話佢駛唔駛推呀   妳成個袋都係報紙啦   真係好討厭呀 ~

早餐又食芝腿治烘底喇   因為諗唔到食咩 ~


菇場唔太忙   終於可以做自己嘢喇 ~

出去食 Lunch   之後行埋超市就番菇場喇   超勁熱 ~


放工即走   條街超級焗熱呀   仲想徑步添   依家唔駛 lu ~

去街市買餸   買完就番屋企  抖陣就預備晚餐   諗住食埋就沖涼   點知里奧大人 7 點半放工   咁我等埋佢食完   洗埋碗先沖涼    之後再煮蕃薯糖 ~

是日懶餐 - 煎魚餅 + 唐生菜 + 蕃薯糖水  

煎魚餅 - 無心機煎   所以煎到燶哂   oh ~~~~

唐生菜 - 買咗 1 斤   里奧大人成日話 1 斤好多   其實都係每人食半斤   3 棵菜之嘛   有幾多喎 ~  
蕃薯糖水 - 之前買咗架喇   再唔食真係壞架喇   里奧大人最驚食我煮嘅糖水   因為料多糖水小喎   話糖水唔係咁架喎   所以呢   佢見到碗嘢就話 " 最可怕嘅事終於發生喇 "   衰啦   食就食   咪講咁多嘢 ~

搞掂哂都 10 點   係時間休息喇   同里奧大人一齊睇 "愛情公寓 "   睇到 11 點半   不過唔可以繼續睇喇   因為我聽日要番工   所以一齊去瞓覺喇 ~
 

2 則留言:

  1. happy friday..唔好笠! 早呀..好耐無見啦
    哈哈哈哈! 笑c我啦!!! " 最可怕嘅事終於發生喇 "
    真係唔留個言唔得囉~嘩! 你條友仔..追返你blog
    我起碼好似同你食左20次酸辣米線~勁誇呀你! 好戒口啦~衰!

    回覆刪除
    回覆
    1. 笠笠笠笠笠 午安好啦 剛忙完咋 ~
      衰啦佢 都唔知料多有咩咁可怕 哈哈 ~
      嘩哈哈 係呀 我呢排狂食酸辣米線呀 因為我之後唔想再食呢 d 刺激嘢嘛 ~
      聽晚家姐特登同我打邊呀 迫我食牛補血呀 哈 ~
      所以食埋聽晚就戒口架喇 食米線食清湯再加水 係咪清到無朋友呀 ~~~~

      刪除