2014年9月14日星期日

豆豉鯪魚炒油麥菜 ( 14-SEP-2014 )



( 14-SEP-2014  SUN )

今朝  8 點 45 分起身喇   去太興食早餐   諗住靜靜地   點知坐對面嘅媽咪係咁教個女呢樣點解咁咁咁   果樣點解咁咁咁   問足全程   頭先一坐低   個小朋友都好開心咁架   之後比佢媽咪問問問   問到都無哂表情   唉   我都覺得好煩   食完即走 ~



番到屋企抖陣沖涼   之後番主日學喇   今朝上堂好精神呀   感恩感恩 ~

崇拜完畢就去街市買餸   里奧大人要番屋企做嘢 ~  

無瓦遮頭真係勁熱勁熱   所以我番到屋企又再沖涼啦   3 點先去食 tea ~ 



抖多陣   5 點幾飲湯   其實我好眼瞓   不過唔瞓啦   一陣夜晚瞓唔到就慘 lu ~

家姐尋日比我嘅西洋菜鹹鴨腎生魚湯

6 點 45 分開始煮飯   7 點 15 分有得食   不過我煮完食唔落   食咗小小餸咋   哈哈 ~

是日懶餐 - 豆豉鯪魚炒油麥菜  

豆豉鯪魚炒油麥菜 - 之前食到驚   但今晚又好想煮呢個餸囉 ~

沖完涼就抖喇   上星期買咗金奇異果   點知都唔甜嘅   我仲買咗 9 個添   所以每次要食 2 個   真係夠哂消滯 ~

10 點 15 分就同里奧大人一齊睇聖經   有時間一齊靈修   感覺實在太好喇 ~

不過 11 點都瞓喇   好攰   哈哈 ~   

沒有留言:

發佈留言