2014年9月4日星期四

California Pizza Kitchen @ Mega Box ( 4-SEP-2014 )

Pepperoni Supremo - 好味呀

BBQ Chic Chop ( Half ) - ok 啦

Seafood Fett w/Tomato - 無厘味道 @@

Tomato Salad Chips - 個 Clips 唔好食囉 



( 4-SEP-2014  THU )

里奧大人依家上大陸新 office 要 6 點半起身   我就會 7 點 50 分先起身   以前 8 點架   不過我發覺呢排等車耐咗   所以都係早小小起身好 d   唔駛咁趕 ~

今朝食芝腿治   呢期鍾意唔烘底   好似無咁熱氣咁   阿姐仲以為佢漏咗烘底添   哈哈 ~



菇場唔太忙   不過有濕碎嘢做囉 ~

今日好在有 lunch box 咋   因為出面好焗   同埋無啦啦又好大雨咁呢 ~

放工坐 van 去 Mega Box  因為上次同媽咪食泰菜    經過 CPK   我話呢間好味   所以佢話黎試下 ~      

我行咗陣 IKEA   其實我成日覺得 IKEA 好似迷宮   同埋覺得有入無出咁   哈哈   因為一定要行哂先行到出口    半路中途想走都唔得囉 ~

家姐 7 點 15 分先到呀   所以佢一坐低就話餓餓餓   好在 pizza 啱啱到   可以熱辣辣食 ~

之後奧大人打黎問今晚食咩   嘩哈   我完全唔記得同里奧大人講今晚佢自己食添   好在佢打黎咋 ~

呢餐抵呀   用 Compass 有 8 折   好似因為係星期一至四   同埋 Promotion 好似做到 9 月底咋 ~

8 點半一齊坐的士走   送埋家姐坐巴士就番屋企 lu ~      

番到屋企已經見到里奧大人   不過之後佢都做嘢 lu   我就沖涼休息    11 點幾瞓 ~

沒有留言:

發佈留言