2014年9月26日星期五

雙丸出前一丁 ( 26-SEP-2014 )



( 26-SEP-2014  FRI )

終於又星期尾喇   呢排成日都好攰咁   所以好期間星期六日可以休息呢 ~

早餐食奄列餐   勁飽 ~


真係好奇怪   依家所有嘢都交比同事做   佢地做完之後我就 check   所以老實講   我真係幾得閒   所以呢排喺菇場都好鬼眼瞓   哈哈  因為本來係我忙家嘛   但依家唔駛我忙囉 ~

Lunch 出去買咖哩魚蛋 + 炒米粉   好耐無食喇   覺得勁好味   食完就同 8 卦去一田買餃子   之後再去 759 買乳酪啫喱   本來仲諗住去零食店買零食   不過頭先買餃子等咗好耐   唔係就可以買埋零食囉 ~


今晚里奧大人唔知同唔同到姑奶食晚飯   所以我唔煮喇   唔係煮咗無人食 ~

放工番屋企   依家真係涼咗   我開咗 1 個鐘頭冷氣就覺得勁凍   之後開窗開風扇就算 ~

差唔多 7 點幾就煮麵食   食完抖陣就沖涼   好感恩里奧大人 8 點放工   咁佢就買 Subway 番屋企食呢 ~

我同里奧大人講   真係好想見佢  同佢傾計啦   佢呢排做好多 Proposal   所以佢一番到屋企就入房做嘢   之後佢話我成日要痴住佢   我話呀   你係我個頭黎家嘛   咁等如青蛙比人切咗個頭   咁青蛙身會點丫 ?!  會越走越遠囉   你係咪想我唔痴你  越走越遠丫 ( 其實我覺得自己講嘢真係 9 唔搭 8   嘩哈哈 ) ~

今晚里奧大人沖咗杯黑芝麻比我飲   佢話飲咗 2 晚   好似好瞓咗   咁我又飲啦   我覺得好怪呀   哈   因為好似飲緊唔溶嘅芝麻糊咁   即係最尾先飲到芝麻粉咁呢 ~

我堅攰嘛   所以 11 點要瞓先喇   希望今晚好瞓啦 ~

沒有留言:

發佈留言