2014年9月24日星期三

齋滷味 + 燻蹄 ( 外賣 ) ( 24-SEP-2014 )




( 24-SEP-2014  WED )

成日仲以為今日係星期二添   之後里奧大人話係星期三   感覺即刻唔同咗   因為好快又星期六咁呢   正 ~

經過別府   見到裝修   咁即係又摺埋啦   無咗飯堂喇   喺淘大黎講   水準最穩定就係佢   同埋坐得又舒服   點解咁呀   嗚嗚 ~

食芝腿治烘底   依家覺得食烘底好乾咁   哈哈 ~

依家開始由阿齋同阿花主力做我 d 嘢   所以就要教佢地點點點   不過實在太多濕碎嘢   所以真係記得要咩就寫低   唔係肯定我唔記得講   始終人地係 part time 幫我   我唔想甩甩漏漏   總知寫得幾多得幾多啦   同埋最緊要比我手機號碼佢地   有咩可以搵到我   我直接話佢地知   不過佢地對我好好   係都話唔打比我   叫我休息  有咩事會搵船頭幫拖   叫我放心 ~

Lunch time 喺菇場漆超力米粉   加埋尋晚 d 雞翼   咁一路食一路 load 相   手快快 delete 哂前兩日嘅相   幾勁 ~

又開始教佢地做嘢喇   佢地終於知道我做嘅嘢係幾咁煩   其實係幾咁多餘   不過無計啦   我提出過修改架啦   不過最後都話要依舊做法   是鬼但啦 ~

放工走人   今晚去幾度地方買嘢   首先幫里奧大人買麵包啦   之後去百佳買齋滷味   最後去太興買燻蹄   點知太興得番 1 隻唔靚嘅燻蹄   師傅叫我唔好要   咁我問佢仲有無  佢話無   我話 oh my god   佢喺度笑   可能佢心諗   無燻蹄駛唔駛咁大反應呀   哈 ~

又要行埋轉頭去燒味店買燻蹄   好鬼攰呀 ~

番到屋企灘陣先   差唔多 7 點幾先食   因為食出前一丁   所以要食完先沖涼   唔想食到成身汗 ~

里奧大人 8 點半先放工   又係煮丁佢食啦   佢最開心 ~

痴線佬佢食食下麵   好開心咁行埋去開背囊   笑哂口拎個 iphone 6 盒出黎   遞比我   同我講話 : 唔好話我對妳唔同喇   咁我其實開心係因為可以比我自己用開嘅 note 2 比家姐嘛   之後條友笑哂話係個盒黎架咋   幫同事拎上廠架咋   真係痴痴地線   不過見佢整鬼到我   佢笑得咁開心   我都開心嘅   但點都要鬧佢賤人囉   哈哈 ~    


今晚我 11 點瞓先喇   因為里奧大人仲做緊公司嘢   所以唔等佢 lu ~

沒有留言:

發佈留言