2014年9月2日星期二

招牌水餃 + 菜心 ( 2-SEP-2014 )




( 2-SEP-2014  TUE )

里奧大人要上廠   所以今朝 8 點起身 ~   

早餐食芝腿治   唔烘都好好食呀 ~


忙呀   做 report 真係好嘥時間   因為要 check 完又 check   錯咗好大鑊架 ~   

Lunch 食酸辣米線   好耐無食喇   勁好味 ~


3 點幾終於搞掂哂 report   可以抖下喇 ~

放工約咗家姐拎急凍虎蝦同帶子   不過我唔番屋企住喇   滕上滕落仲煩   所以去書局睇書   家姐差唔多 7 點到喇   佢又話要食文記煎釀三寶   咁陪佢啦   但我唔食架   因為我唔餓 ~

送埋佢上車   我就番屋企喇   開機洗衫再拖地   咁里奧大人 8 點半番到屋企   咁我沖涼先喇   之後等埋佢一齊食呢 ~


真係鍾意晚餐就咁淥嘢   唔駛洗嘅時候油淋淋   真係洗嘢都快好多架 ~

搞掂哂都 10 點   所以睇陣電話都要瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言