2014年9月16日星期二

蕃茄海鮮扁意粉 ( 16-SEP-2014 )




( 16-SEP-2014  TUE )  

尋晚 1 點幾比 d 風聲嘈到醒咗   真係好似殺到埋黎咁   又令我諗起果次去馬來西亞咁   臨出發前一晚先黎 9 號風球   不過好感恩   朝早 3 點幾已經落波   可以預期出發   感恩 ~

里奧大人 7 點話我知   依家仲係 8 號風球呀   不過睇個勢   應該唔會掛全日囉 ~

9 點半都醒咗喇   咁啱媽咪打黎   話 11 點左右可能會落波呢 ~

10 點先同里奧大人去太興食早餐   今次到我食餐蛋麵喇   因為要頂到夜晚 ~


阿 head whatsapp 話 1 點半番到菇場   咁又好喎   我仲諗住 12 點幾番去添 ~

里奧大人 11 點半出門口   我就 12 點半出門口   去 happy lemon 買杯 jumbo 珍珠奶茶當 lunch ~

1 點都番到菇場   估唔到都有同事番咗   但佢地話之前上唔到網架   真係好在唔係咁早番   唔係坐喺度唔知做咩好呢 ~

忙到差唔多放工   終於搞掂 ~

放工番屋企喇   開機洗衫之後就抖陣   之後又要預備晚餐喇 ~   

里奧大人 8 點半先放工   所以我煮完就即沖涼   再慢慢嘆喇 ~

是日懶餐 - 蕃茄海鮮扁意粉  

蕃茄海鮮扁意粉 - 喺百佳買嘅急凍海鮮包   完全唔掂   又多蟹柳   但 d 蟹柳好麵粉囉   最驚呢 d 口感 ~

等埋里奧大人食完   陪佢傾下計   差唔多 10 點半就一齊睇聖經   之後 meme 摩摩   11 點幾先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言