2016年2月15日星期一

魚片炒麵 + 豆苗 ( 15-FEB-2016 )



( 15-FEB-2016  MON )

今朝唔想起身   因為好鬼凍呀   得 13 度咋   尋日就 25 度   我仲同里奧大人講話相差 10 度應該唔會太凍   因為呢幾日潮濕又熱   可能覺得凍番 10 度就啱啱好添 ~

呢期我都 7 點 20 分起身   咁里奧大人就可以去餐廳食熱辣辣嘅三文治早餐 ~  

早餐食芝腿治   之後嘆埋報紙就番工   雖然飲咗咖啡   但都係好攰咁 ~



菇場忙呀   搞掂哂都 11 點幾   可以抖下 lu ~

Lunch 食粥 + 炸兩   其實唔餓   但又唔想就咁食粥咁悶   所以格硬食哂去   依家食到好驚 ~


好鬼飽   所以行咗半個鐘先番菇場   太耐無行   真係要行下 ~

眼瞓嘛   咁喺全盒拎粒糖食啦   咁試下梅子糖   點知超級勁難食   一陣藥水味   又勁酸   食到我胃痛呀   仲要之後成口都係藥水味   勁慘


里奧大人就好啦   食完 Lunch 可以放工   我以為係食開年飯   原來係 Annual Lunch   勁呀   如果我都係食 Annual Lunch 就好啦   唔駛成日星期六特登去食   都唔明點解會揀星期六   係人都會有節目家嘛   阻住哂 ~

姑奶原來過咗嚟九龍灣   所以里奧大人陪佢食埋下午茶先番屋企   咁都好喎   難得佢放早 ~

仍然好鬼攰   不過點都想煮飯囉   所以放工即走去街市買餸喇 ~

天呀   樣樣菜都 $20-$24/斤   菜心唐生菜要 $20/斤真係買唔落   蕃茄 $16/斤   本來我想煮節瓜鹹蛋瘦肉湯   但節瓜都 $22/斤   仲要得番幾個細細又縮哂水咁嘅   我平時最貴都係 $10/斤咋   仲要係靚添   所以仍都係買唔落囉   等我頭先仲買定 2 隻鹹蛋添   依家留番嚟蒸肉餅算喇   哈哈 ~

是日懶餐 - 魚片炒麵 + 豆苗

魚片炒麵 - 買咗 2 個豉油麵餅   好似係咁叫   但炒埋就好鬼多   好在可以留番做 Lunch Box ~  

豆苗 - $20 有半斤   算平架喇   今晚無心機煮   所以就咁灼就算喇 ~

搞掂哂都 8 點幾   沖埋涼就食生果   之後再睇 "無心法師"   我比自己抖埋今晚   聽晚又要執下嘢㗎喇   哈哈 ~

11 點唔夠就瞓   依家早 10 分鐘起身   都咪話唔係一個挑戰呀   哈哈 ~ 

4 則留言:

  1. 二奶笠..早呀早呀! 依家真係饑寒交迫..焗緊提子包一陣有得食
    如果係街食粥..我like叫艇仔粥走牛~其次就係白粥
    你依碗係咪艇仔呀? 一個寒流後..d菜勁貴啦! 加左都仲未回落
    小奧公司又好喎~係囉! 好心公司攪function唔好星期六啦
    星期六係私人時間ma~要出席公司活動真係唔願意
    好怕d糖係藥水味~果次阿喂細佬去完沙巴..買d榴槤糖比我地
    係大包裝入面好多細包裝果d~嘩! 勁難食..啜一下已經吐
    我同阿喂講~次次唔好食果d先比人..又唔見佢買盒沙巴蝦/雪條?
    好食就留比自己~唔岩自己食果d就比人~唔係第一次架啦!衰

    回覆刪除
    回覆
    1. 二嫂笠早呀 我就黎lunch喇 諗緊食酸辣定車仔好呢~~
      喺屋企真係越坐越凍架 妳快d食野再飲杯熱朱啦~~
      我呢碗係艇仔粥呀 我鍾意食架 但呢日食完之後 我覺得有d驚 哈~~
      年年annual dinner 都係星期六 你唔enjoy 家庭樂
      你都唔好阻住人地家庭樂啦 我唔明點解唔揀星期五囉
      你唔放早無問題架喎 準時食準時走不知幾好添~~~~
      藥水味糖同汽水都超難頂 所以我勁抗拒cherry 味嘅嘢架~
      未食都feel 到佢陣藥水味 哈哈~

      呀喂細佬又真係衰喎 咁樣對自己人都有嘅
      仲要係比一大pack入面細細包果d
      如果送比人 就一大pack送比人囉~
      唔好食就比人 當我係咩呀?! 太過份喇!!!!

      有次家姐朋友去沙巴話雪條好食
      家姐都即叫朋友帶幾支比我地一家人食呀
      正如妳覺得好味先買比我地做手信
      點解呀喂細佬咁架 我聽完都覺得激氣 ><

      刪除
    2. 三猛笠..超衰啦! 衰野一大籮添呀
      所以我覺得根本係試左唔好食~就分比人食
      好食就收埋自己食囉~我地對人唔係架ma
      好食先會買比人~超衰格

      刪除
    3. 四喜笠 哈哈 個名好好聽呀~~~~~~
      唔好食買比人已經衰啦 仲衰到試咗唔好食先比人
      真係好衰格囉 @@

      刪除