2016年2月22日星期一

甜麵醬炒油麥菜魚餅 + 蕃茄薯仔紅衫魚湯 ( 22-FEB-2016 )




( 22-FEB-2016  MON )

尋晚發得勁多夢   咁個鬧鐘無啦啦 6 點響咗   加上個天又灰灰暗暗   仲加埋今日係星期一添   想精神都難   哈哈 ~

今朝仲係飽飽滯滯咁   咁食奶醬多算喇 ~



菇場忙咗陣   之後 Hea 過   其實好鬼眼瞓   哈哈 ~

Lunch Time 未餓   所以又兜過大運先去買嘢食   勁想食薯條   所以去麥當勞喇   不過啲薯條凍冰冰囉   勁難食 ~


嘩   差唔多 3 點如夢初醒   原來今朝唔記得做 Report 呀   嚇鬼到即刻做番   好在好快搞掂咋 ~

里奧大人 2 點去見客   之後去深水埗買埋 Hard Disk 就過去舖頭整嘢   不過最後都整唔到   所以就番屋企 lu ~

我放工去買餸嘛   佢打嚟話想食雞蛋仔   我叫佢唔好食呀   唔係一陣食飽又食唔落飯   我真係會發火㗎 ~

買完餸即番屋企預備   7 點開飯   算快喇 ~

是日晚餐 - 甜麵醬炒油麥魚餅 + 蕃茄薯仔紅衫魚湯 

甜麵醬炒油麥菜魚餅 - 其實我要煎咗魚餅   之後再炒菜都要唔少時間   不過呢兩樣都想食   所以先整   哈哈   真係唔想成日淥油麥菜   好悶咁嘛 ~

蕃茄薯仔紅衫魚湯 - 難得里奧大人咁早番到屋企   所以點攰都要滾啖湯佢飲   呢個湯滾埋得番 2 碗   同埋我用 5 個細蕃茄嚟滾湯   所以勁有蕃茄味   哈哈 ~

搞掂哂就開機洗衫   之後沖埋涼就熨衫   熨完就休息 lu ~

睇下電視   11 點幾都瞓喇   今晚又凍咗咁   唉   依家啲天氣真係好唔正常   應熱唔熱   應凍唔凍咁 ~

沒有留言:

發佈留言