2016年2月20日星期六

金滿庭京川滬菜館 + 滿記甜品 @ 九龍灣 ( 20-FEB-2016 )

花雕醉雞 - 我都仲未接受到佢呀   


傻佬炒飯 - 好味呀   啲飯粒係煙煙韌韌  


干煸四季豆 - 我叫㗎   因為我鍾意食   甜甜辣辣好鬼正


招牌燻魚 - 姑奶必叫   如果喺金滿庭唔見呢碟餸   就即係呢晚一定唔係同姑奶一齊食   哈哈
   

擔擔麵 - 我無食呀      


蔥爆三樣 - 我叫㗎   因為我鍾意食京蔥   哈哈    


啫時菜煲 - 好重蝦醬味   我麻麻哋  


宮保雞丁 - 又係姑奶必叫   50 年不變嘅餸    因為佢遲嚟嘛   所以我同佢講話己經叫咗個宮保雞丁比佢   佢真係超勁開心   之後話唔怪得晴晴咁錫我喎   成日會記住人鍾意啲咩   其實我想話   食咗咁多次金滿庭都係呢個餸呀   哈哈


片皮鴨一食 - 今晚係最遲先上枱   所以食剩 1/3   佢哋打包拎走呢   



@ 滿記   我同里奧大人講話見到呢張相   覺得好濕熱   因為樣樣都係芒果   哈哈 


( 20-FEB-2016  SAT )

今朝瞓到差唔多 10 點就自己醒   之後刷牙沖涼就去食早餐 lu ~




諗住行山   但天陰陰咁   所以唔行喇   咁改去深水埗同旺角買嘢 ~

番到屋企抖到 11 點半就去深水埗   里奧大人就去黃金買 Keyboard   我就周圍行下   之後差唔多 1 點就 Join 埋里奧大人去食狗仔粉   估唔到要排隊   好在排咗 5 分鐘就有位呢 ~



火鴨翅 (細 $20) - 估唔到好味喎   口感唔似漿糊   同埋我鍾意有好多木耳絲呢  


香辣魚蛋 ($10) - 個汁越食越辣   正呀   


狗仔粉 (大 $27) - 我一定加辣菜甫   但其實唔加都好味嘅   哈哈  


雜燴 ($23) - 比多次機會佢先   不過下次都唔會叫嚟
食   無乜味囉   但荃灣果間好好味㗎喎 


食完再去睇下電腦   我話行去旺角   不過里奧大人話唔知咩方向   所以搭番地鐵啦 ~

去花園街買鞋墊   但無開檔   咁再周圍行下   之後里奧大人話攰   咁晴晴買衫嘅舖頭又要 4 點先有人   咁去食個下午茶啦   順便坐下   後尾家姐話媽咪唔食嘢   醫院驚佢無營養   所以要吊葡萄糖水   反正今晚 9 點先食飯   咁睇下佢啦 ~ 


今次隻雞翼烤得好金黃   西多士又熱辣辣   真係無乜幾何咁鬼正   哈哈 

  
食完就幫晴晴去買衫   普普通通一件白色有帽衛衣都要 $399   佢仲話價錢 OK   我話直頭貴啦   之後佢話咁 Hold 住唔買啦   但我話已經買咗喇   佢幾鬼開心 ~

買完再去信和買 Ear Phone 都已經 5 點   之後即搭巴士去醫院喇   坐成個鐘   其實勁想瞓   但里奧大人又瞓   我驚唔知醒落車呢 ~

去到同媽咪傾咗幾句   之後佢無啦啦串串共話我做咩唔鬧佢   我好平心氣和話頭先咪鬧咗囉   其實我見佢吊葡萄糖水咁慘   我費事鬧佢   同埋佢咁講   我已經決定呢兩日唔探佢   等妳串吖嗱   反而里奧大人就激氣話佢   好想人鬧妳呀 ?!   工人又話唔好講呢啲 ~

家姐  6 點半到喇   咁啱姑娘又嚟咗   佢話媽咪唔食嘢可能情緒有問題   頭先見完醫生喺度喊   話驚死喎   姑娘話呢啲控制唔到   又話唔知咩肝腎指數 50   正常係個位數   但就要睇番報告先知點解   之後里奧大人都好大聲話媽咪話唔驚死㗎喎   姑娘都笑   咁又係呀   我叫媽咪唔好食   佢話死咪死囉   成日鬧鬧鬧   依家又同人講驚死   真係唔知咩心態 ~

姑娘叫我哋最好日日探   之後家姐都話係咁啱呢幾日開 OT 所以無探   同埋話妳都有探   不過次次探佢   佢都係瞓   咁探嚟其實無意思囉 ~

家姐無啦啦比生日利是我   又比 $200 萬寧 Cash Coupon 比我   發達咯   哈哈 ~

7 點半走人喇   家姐車埋我哋去九龍灣   里奧大人話尋晚食完個芒白黑之後   個喉嚨無咁痛喎   所以又去食喇 ~

芒果黑糯米甜甜 ($28) 另加芒果黑糯米 ($18) - 試下椰汁底同熱球   都係覺得凍球好食啲   因為無咁腍 Pat Pat   但其實話時話   我地食兩球黑糯米咪得囉   唔駛食 4 球咁多囉   一陣要食飯家嘛   我估里奧大人可能入哂腦要加多份芒黑都未定   哈哈 


食完就番屋企抖陣   8 點半出發去金滿庭   本來係九龍幫補足姑奶生日   點知姑奶話請番我哋   因為晴晴今次成功咗   所以佢超級開心   一定要請我哋食飯慶祝喎 ~

今晚 2 姑奶又比我生日利是   實在太開心喇   今日好多錢收咁 ~

食完都 9 點半   姑奶居然又話食芒白黑   佢話呢個係佢減壓嘅甜品   咁好啦   陪佢食啦   我都希望佢食完之後   可以放鬆啲
呢 ~

食食下   里奧大人無啦啦比利是我   仲以為佢玩嘢   第個比都作下狀唔要   佢比就即收   哈哈哈哈 ~

食到差唔多 11 點就走喇   番到屋企就即沖涼   抖多陣諗住瞓   估唔到晴晴 Whatsapp 講開會啲嘢   11 點 45 分喇   即係佢果邊零晨 3 點   咁夜都未瞓   咁肯定佢諗唔通啦   所以叫里奧大人唔好瞓住   教哂佢點做先好瞓   里奧大人即刻話我   有嘢就搵佢幫   着數就我攞哂   哈哈   我識鬼咩   識就即教晴晴啦   黐鬼線 ~

好在晴晴之前問咗佢 Daddy 點解決   方案同里奧大人諗嘅一樣   如果唔一樣都幾搞笑   都唔知聽邊個好   哈哈 ~

我哋呢兩個老嘢就慘啦   1 點先瞓呀   攰鬼到呢   收線完即上床瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言