2016年2月23日星期二

大阪王將 @ 九龍灣 ( 23-FEB-2016 )

香辣野菜豚肉醬油拉麵   我覺得呢個湯底最好味     

 
和風炸雞 元祖天津蛋 五味海苔飯


元祖餃子  


宇治綠茶都好濃味   餃子+特飲就加多 $30   


( 23-FEB-2016  TUE )

今朝有啲凍   但係濕凍囉   最鬼慘 ~  

早餐食芝腿治   食三文治食到好悶   但附近茶記嘅奶茶咖啡唔掂   如果唔係都可以轉下囉 ~



菇場唔忙   所以更加眼瞓   哈哈哈哈 ~

媽咪無啦啦打嚟   仲以為出得院添   原來佢只打嚟問我有無嘢 ~

Lunch Time 出去行個大運就買酸辣米線番菇場食   慢慢嘆勁爽呢   最正係無食到出汗   因為街又凍   菇場又好鬼凍囉 ~



忙咗陣又 Hea 等放工   搭小巴去探媽咪   好感恩好快有車   車程又暢順呀 ~

見到媽咪又聞貓鬚   好在係 0.5 度   不過今日佢都食咗少少燒鵝飯   我咪話囉   又話驚死   但又食埋啲毒嘢   都唔知諗乜 ~

之後隔離床位婆婆話比佢食啦   起碼肯食嘢   我話佢唔食得呢啲㗎   婆婆就無出聲 lu ~

媽咪今晚噴氣有 170   係非常之好㗎  之後得 90   有時 50 添咋   因為今次姑娘話叫佢要坐直   同埋要自己拎住個吹氣筒   咁吹出嚟嘅結果先準囉   所以即係之前嘅數據係嘥鬼氣啦   懶成咁   真係好鬼煩   仲話醫生知佢唔做得運動   我話係妳唔做運動   唔係唔做得運動   醫生姑娘都知妳懶啦   係人都睇到 ~

咁順便問埋媽咪之前啲報告係咩情況   姑娘話如果無打電話比我哋   即係報告無問題   聽完我都安心哂 ~

今晚媽咪都有講下嘢   算佢啦   但我都同佢講唔知點解可以懶得咁緊要   Fing 下手腳都懶   大佬   又唔係叫妳去跑步做掌上壓   咁都唔願郁   真係無藥可救 ~

7 點半左右走喇   居然車等人   我見到好似仲有幾個位   不過我唔理啦   照跑   容乜易佢一陣開車走呀   但司機示意我唔駛急   哈哈 ~

8 點唔夠就番到九龍灣喇   第一次咁早   幫埋里奧大人買麵包先去食嘢   諗住試食嘢   但里奧大人話要等 5 張枱   咁我話唔等喇   難得咁早番到   想早食早休息   所以最後都係去番大阪王將呢 ~

好鬼飽呀   所以喺商場行個圈先番屋企呢 ~

執埋衫就沖涼   之後就休息喇 ~

里奧大人兒甥仔 3 月會去北非做嘢   咁里奧大人就送部 I-Pad Pro 比佢   佢 Whatsapp 話 "多謝舅父   我會好好珍惜"   嘩   睇到 "會好好珍惜" 呢 5 個字真係好感動呀   如果呢一句係出現喺晴晴一家人果度就好咯   兒甥仔仲要係話想買二手機就得添   但里奧大人堅持話送佢新機   始終係帶去外國   新機都係好啲   起碼有保養嘛   同埋我地絕對放心佢真係會好好珍惜囉   所以身教真係好緊要   佢哋食嘢又係唔會浪費   有佢哋喺度   一定唔駛驚食唔哂   哈哈 ~

今晚其實想早啲瞓   但估唔到都係要 11 點幾瞓   希望一覺瞓天光啦 ~

4 則留言:

  1. 老皮舅舅。你人真好啊!有这样的舅舅舅母好感恩呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 舅舅舅母 仲以為妳漏口添 哈哈~
      所以我都好感恩 老皮有份咁嘅心呢~

      刪除
  2. 二五笠..一睇就知你係二五(哈哈)
    唉~~! 好耐無食酸辣米線啦~仲未搵返果間d人係邊樹開呀
    笠媽好似好左d喎~起碼唔係同佢講野mi埋眼啦~但的確好懶
    醫院又無野做~起身做下運動ma..真係呢
    姨甥仔好乖呀~依家d人得來太易..真係唔會珍惜架! 所以真係好乖仔囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 五十步笑百步笠啦妳 哈哈~
      下 原來呢日又係食酸辣米線
      邪在於 一陣我買酸辣米線食呀 哈~
      講真 如果喺原區開都會幫襯番 另一區就未必去食囉~
      喺醫院除咗睇電視真係無嘢做 咁做乜唔做下運動
      人地醫院目的係比妳做多d物理治療 咁番屋企就舒服d
      妳就越住越懶 真係痴痴地 @@
      係呀 兒生仔識珍惜 所以我地都好感動
      學妳話齋 依家d人真係得來太易
      真係覺得d錢係日日跌落黎比妳駛咁 唉~

      刪除