2016年2月27日星期六

食食食 ♡ 河源 Day 2 (PART 1/2) ( 27-FEB-2016 )

( 27-FEB-2016  SAT )

7 點半 morning call   不過我地 7 點就起身喇   woo   好。鬼。凍。呀呀 ~

索啖清新空氣先


民宿 feel  好正



我地住呢間房


好鍾意個門牌設計


原來就咁行呢條樓梯就去到地下   但尋日個 staff 教我地上房   要行幾條樓梯㗎噃


又見到大力士喇


行落去食早餐喇



其實行落去餐廳都好快


呢架係工作人員坐嘅



慢慢行好舒服


重門深鎖


尋晚睇 show 嘅地方


坐喺度欣賞 Show 嘅地方


枯木枝上面居然有塊葉


慢慢行真係好爽   同埋聞到花花草草嘅味道   正呀


好多自駕遊


食完就番上房喇   9 點再去 Lobby 集合 ~

到餐廳喇




有排揭   哈哈


乳酪


沙律 凍肉 麵包區


油炸鬼


唔記得係榴槤角定咖哩角


豬肉燒賣




紫糯米卷


山芋仔


唔記得叫咩


蒸包


話係珍珠飯


烚雞蛋



好鍾意個菜兜   夠哂大個


豬肉丸係自己 "北"   個大湯殼重到呢


無乜醬料嘅醬料盤 @@


腐乳送粥真係超級正   所以我好似食咗 3 碗粥呀   好大食咁


里奧大人嘅早餐   夾咗粒山芋又話唔知咩來   咁我食啦   口感幾得意   不過無味   同埋啲肉痴住哂啲皮   好難食到


孝敬我的愛人   不過要佢留番粒豬肉丸比我   估唔到係脹爆豬肉丸   好好味呀   哈哈


我地坐呢度開餐


又見到鬼呀


愛人你好



扮完鬼 lu   所以番上房休息



尋日唔見大頭觀音咁喎



坐車去大堂集合


架車仔仲喺度   但唔知點解我覺得佢好恐怖囉 @@




名家菜館   即係尋晚食飯嘅地方


帶。渣。 巧


拆燈籠喇   感恩尋日到客天下呢   有燈籠裝飾真係靚好多㗎


咬手指



大堂


人未齊   所以里奧大人自己出去影下相


唔知橙色頂嘅 Building 係乜嚟呢 ?!


客天下酒店外圍



真係每處地方都掛有燈籠


坐環保車   居然介紹樓盤   勁呀   不過有錢都唔買啦   十室九空   同埋要坐 6 個鐘頭車呀大佬   真係諗起都唔想去呀   哈哈 ~

我地坐呢啲環保車上山


班老粗團友奇奇怪怪   又話無車   但有車又唔上   都唔知等乜   煩


操作好簡單咁   如果比我開車都應該無咩問題   最多反車啫   哈哈


出發 lu


有好多塑像




介紹一下


建築物設計都好 Colorful



再重點推介   樓。盤。   唔係咁爆呀嘛


真係沿途講解樓盤幾錢呀   有咩特色咁㗎   爆


好似係婚紗店


駛入去唔知邊喇


婚紗攝影公司


影婚紗相嘅地方


地方真係好鬼大   夜晚食完飯行一個圈    真係乜都消化哂   哈哈


有我最驚嘅史力加



呢個都好恐怖   哈哈


噴水池 ?!   當時天色係咁架    好在無落雨   但就好鬼凍啦


不斷起樓 起樓 起樓


上山喇


沿途又經過啲食肆




終於上山喇   但真係越坐越凍囉



之前情人節嘛    所以啲車會配合情人節主題    但呢朝就好多都無開檔呢



到半山喇






扇貝呀   哈哈


里奧大人要我企定定影呀


個個都落哂車 lu


唔易發


佢哋好開心喎


又繼續食風喇   老實講   喺度行山真係好唔錯呢


非常之窄嘅路   再闊啲嘅環保車就駛唔到入去呢



好似蝙蝠


咁樣靚啲


唔記得種咩嘢花   但前排天氣太凍   1 月仲落雪添呀   所以啲花死哂


到食茶葉蛋嘅地方喇


初初話有埋豆腐花食添架   其實我想食豆腐花多啲



我平時食開亞婆豆腐花   呢度就亞婆茶葉蛋   客家豆腐花   好亂呀   哈哈


介紹


里奧大人叫佢笑下啦


笑完就好快快手"北" 隻茶葉蛋比我隻惡雞乸喇



咁淺色嘅


隻貓貓係咁攣住里奧大人隻腳黎行呀   好得意呀



係都要去里奧大人嗰邊


石磨



好多石磨



10 點 15 分就解散   我同里奧大人又周圍影下相 ~

走人喇


行番落去   仲以為自己喺山上   原來行 10 分鐘就到地面   哈哈


相對望 ?!?!




真係有水噴落黎架   我地又懶得拎把縮骨遮出黎   所以照行啦   估唔到成身濕哂   哈哈


仙女散水




尋日無人行㗎   今日多番啲人呢


千手觀音 ?!   佢有簡介架   不過我無睇囉


上上落落


覺得好靚呀



枯乾哂嘅植物


Helloooooooo


一陣頭暈唔好叫我扶呀下


呢日未完架 ^^

2 則留言:

  1. 河源笠..繼續係我呀!
    依間酒店d設計好似又中又西咁既? 好古色古香..突然又好西化
    其實大陸應該整返d中國風啦~下下抄人地野無特色
    依日坐車上去好似坐好耐~但行返落黎又好似好近(哈哈)
    仙女散水果個位置好靚呀! oh..貓咪好like小奧呀~係咁撞佢打招呼
    又可能係貓女..異性相吸都未定(哈哈)

    回覆刪除
    回覆
    1. 一見發財笠 妳好呀 剛忙完 呵呵~
      我都覺得又中又西好怪 我初初以為係兩間唔同酒店添呀~
      中國風其實好正 可能我又鍾意紅色啦 哈~
      係啦笠 我都覺得上車坐好耐 但落番黎就好鬼近咁呀~
      仙女散水果邊位置真係唔錯 之前果日無人行架 所以唔敢行入去囉~
      隻貓咪真係好得意架 係咁痴住小奧
      所以我都話係貓女 有女痴佢 勁開心啦 哈哈~

      刪除