2016年2月21日星期日

稻香 @ 九龍灣 ( 21-FEB-2016 )

滋味豬骨湯底 ($18) - 抵爆   原價 $68 㗎   咁啱我今晚唔想要沙爹湯底呢 


黑豚肉 ($18) - 抵爆   因為原價係 $48


鮮蝦雲吞 / 鳳城水餃雙拚 ($48)



田園菜籃 ($48) - 食剩啲菜   所以打包   唔好嘥呀   依家菜貴呀   


朝日 ($22)


( 21-FEB-2016  SUN )

尋晚 1 點先瞓   今朝 8 點半要起身喇   因為要番主日學呀   如果唔係就可以瞓到 9 點半 ~

食埋早餐就番屋企抖陣   之後就番主日學同崇拜   崇拜完畢之後我要開會   所以里奧大人就要番屋企先喇 ~



1 點開始開會   一入房已經見到有士多啤梨 提子 柑 香蕉同飲品   估唔到仲有熱狗   我食咗香草味熱狗   原來只係沙律醬加啲香草   唔好食嘅   之得食芝士味啦   哈哈 ~

一路食一路開會   開到 2 點就完喇   去埋惠康買 4 Pack 脫脂奶比媽咪就番屋企喇   超級勁重呀   番到屋企一放低啲奶落地下   個膊頭都有啲冤冤痛呀 ~

因為要幫姑奶整 CCTV   所以又過去陪佢食下午茶   但我真係食唔到   陪坐算喇 ~



4 點半都搞唔掂呀   咁我哋都走喇   喺德福行咗陣   順便睇下有無得買 Hard Disk   但書局好貴囉   所以唔會買呢 ~

番到屋企都 5 點幾   真係勁攰 ~

今晚又無啦啦好鬼凍   所以本來食壽司都唔去喇   改為去打邊爐 ~

6 點出發   因為想快食快休息呀 ~

食完行陣就番屋企沖涼   開埋機衫就休息下   真係乜都唔想做呀   好攰 ~

晾埋衫   睇多陣電視   10 點 45 分即瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言