2016年2月24日星期三

燒汁焗雞翼 + 蒜蓉辣椒菜心 ( 24-FEB-2016 )




( 24-FEB-2016  WED )

又星期三喇   眨下眼又差唔多到 2 月尾   以前講 2046 好似講到下世咁遠咁   依家真係講講下就好快到 2046 㗎喇 ~

今朝里奧大人上大陸   咁我起身刷牙沖涼   20 分鐘就搞掂   7 點 50 分可以出門口   原來我一個人係可以咁快嘅   呵呵 ~

早餐食飽啲   但其實應該係好鬼飽 ~



菇場唔忙呀   不過呢啲濕凍天氣   搞到真係唔多願郁咁   個人好攰咁囉 ~

Lunch Time 都未餓   但唔出去喇   1 點幾先食個吞拿魚包   仲有個包就留番晏啲先食   尋晚去泰昌買包   $16/4 個真係好抵   因為 1 個齋包都 $7   咁我要買 2 個比里奧大人嘛   無理由 $14 買 2 個包家嘛   所以我咪買多 2 個留番今日做 Lunch 囉   今次真係食包包食飽喇 ~



仍然 Hea 過   差唔多 3 點幾就食埋個包   慢慢咬下咬下都唔錯   無咁悶   哈哈 ~



放工去 Taste 買菜就番屋企喇   今日媽咪農曆生日   但屋企又多嘢做   我又攰喎   所以都係唔探媽咪喇   家姐呢個星期都探唔到媽咪   我其實覺得係好事   人哋探妳妳又瞓吖嘛   自己唔珍惜   要記住有啲嘢唔係奉旨囉   當一個人去到極限   有啲嘢係番唔到轉頭   妳後悔都無用 ~

浸完菜   醃好雞翼   開埋機洗衫就拖地   拖到一半居然腰骨好痛   好少會咁   可能攰啦   同埋我覺得係太耐無做運動喇   慘 ~

里奧大人 8 點幾先番到屋企   咁等埋佢一齊食   一齊食飯開心啲呢 ~          

是日懶餐 - 燒汁焗雞翼 + 蒜蓉辣椒菜心  

燒汁焗雞翼 - 好耐無焗雞翼喇   呢個餸實在太方便   但就唔可以成日食囉 ~  

蒜蓉辣椒菜心 - 前晚食剩 1 棵油麥菜   咁今晚加多 Pack 菜心啦   好在唔係太貴   一 Pack $15   之前每 Pack 都過 $20 㗎   真係唔捨得買呢   哈哈 ~

搞掂哂都 9 點幾   即沖涼喇   本來想熨衫   但真係好攰   都係留番聽晚熨算喇 ~

食埋生果   再睇多陣電視   11 點都瞓喇 ~ 



6 則留言:

  1. 雞翼笠..個雞翼好正呀! 個肚即刻"咕~咕"左
    雖然過左舊曆都祝福笠媽早日康復..身體健康..聽聽話話呀!
    我地依區無taste..得international~雖然同屬pk
    但賣既野有分別囉~我想有間taste多d囉
    最cheap係"百佳"(=個名依然無改果d)~賣既野最少最唔好行

    回覆刪除
    回覆
    1. 講 雞翼正定我正先?! 妳心講得架喇~~~~
      我其實好鍾意食雞翼架 但好多激素 所以真係好間唔中先食囉~
      再次多謝笠笠祝福呀 大家都要身體健康呢 33
      係啦 百佳係最小貨同埋好細間 所以我鍾意行百佳超級廣場多d
      Taste 真係好多唔同貨源嘅嘢 但貴囉~
      其實我鍾意惠康多d架 好多嘢都平過百佳幾蚊雞架
      我係咪好知慳識儉呢?! 妳一定唔係囉 嘩哈哈哈~


      刪除
    2. 雞翼笠..梗係你正~所以整d雞翼都正啦! 仲駛講既
      其實我都鐘意食雞翼~又係因為激素問題~唉! 太好味ma
      我不知幾慳家~少買零食..慳左唔少! 嘩哈哈

      刪除
    3. 一路笠!!果然好假呀下 嘩哈哈哈~
      係啦 我勁愛雞翼家嘛 其實都愛雞翼尖架
      但激素問題 真係唔敢食咁多 特別係女人添呀~
      唔好講笑 唔買零食真係慳唔小架 依家乜差都咁貴
      細細包薯片要$12.9 咁我會買包大囉 都係$19.9
      實在覺得自己好精明 嘩哈哈~
      不過依家都小買薯片啦 無益又貴~~~~

      刪除
    4. 夠啦! 又慳家又精明..讚夠自己啦! 好停啦!

      刪除
    5. 咁惡都有嘅。。。。。。。。。。

      刪除