2016年2月28日星期日

食食食 ♡ 河源 Day 3 (PART 1/2) ( 28-FEB-2016 )

( 28-FEB-2016  SUN )

今朝 7 點半 morning call   不過 11 點先出發   所以我地 8 點先起身呢 ~

搞掂哂就去食早餐   食咗個幾鐘呀   好小食咁耐架   哈哈   我覺得呢兩日自己好鬼大食   同埋里奧大人知我為食   又覺得呢間酒店食物唔錯   所以留個幾鐘比我慢慢嘆呢 ~

番到房就即刻再執喼   因為無諗過會買嘢嘛   所以里奧大係咁講要化整為零   好感恩半個鐘頭就搞掂   最終只係 Laundry Bag 跟身   其他放哂入喼呢 ~

坐呢度食早餐   但里奧大人做咩影到咁嘅 ?!   唔係唔見我就慌吋大亂呀嘛   哈哈


我對麵包無咩興趣   可能番工成日食呀   哈哈


繼續包包包



但呢啲甜甜酥就有興趣喇   因為睇個樣好似脆卜卜咁架   一定要拎黎食   呵呵


牛角酥又係要食


我覺得咁樣放把刀係好危險


窩夫


薯角


焗蕃茄


牛油粟米


煙肉


腸仔


炸魚 ?!


火腿 ?!


炒飯 / 炒米粉   分別係我同里奧大人嘅至愛


好似係炒冬瓜片   其實仲有幾款菜式   不過唔想樣樣揭開影呀   好似好怪咁   哈哈


炸嘢


有幾款粥


呢兜辣菜甫勁香辣   我點都等佢 refill 再食呀   哈哈   其實真係好想成兜拎番屋企呢


蒸點心


我喺大陸好鍾意食粥架   因為鍾意食啲配菜   辣菜甫超級勁好味   香辣呀   勁正


里奧大人嘅早餐   尋晚食腸   今朝食茄汁焗豆   嘥料   嘩哈哈


脆卜卜甜甜地好味呀   我總共食咗 3 件呀   勁大食


因為想食辣蘿蔔   所以要食炒米粉啦   我唔會咁激就咁食辣菜甫呢


里奧大人嘅麻甩餐


糖水龍眼   但唔好食啊   味道好怪咁   不過最後都有食哂   好在無肚屙   哈哈


里奧大人話窩夫脆卜卜好味   又真係幾好味喎   不過我想食鹹嘢多啲


佢朝早食西瓜   我就唔敢喇   驚太涼呢


番房 lu


好好天呀



有人影緊洗手間


呀里奧大人話想影埋個洗手間   所以叫我快啲拉番直張床舖 (=_=)   真係第一次覺得瞓完之後   張床舖係咁直呀   哈哈


波浪型冷氣槽   哈哈


其實洗手間好大㗎   企缸同馬桶係分開的


到佢出場喇


又嚟 360


藍色植物又幾靚


見佢細細隻   真係好想練住佢   哈哈



已經有唔小人坐喺度喇


短短三日兩夜都要 1 喼 3 袋嘢   所以冬天去旅行係比較煩   件件厚嘢嘛   同埋里奧大人知我鍾意飲尖叫   佢係都要買 6 支比我   所以個喼擺到無哂位   要拎埋環保袋出黎用呢


呢日未完架 ^^

2 則留言:

  1. happy friday尖叫笠~早呀!
    早餐都多野食喎~依2日都幾hea
    去旅行真係唔想太趕~慢食慢hea先係享受
    依家跟團同以前唔同~以前咩都要早又趕..都幾辛苦
    我通常check in即影左房先! or等執完房再補影
    唔會亂左先影~所以小奧好堅!為影洗手間要整好張床被..哈哈
    不過無計~依日你地都準備離開
    衰啦..小奧對你好又唔鐘意呀~知你like尖叫..買又要話佢
    要對小奧好d呀! 唔係剪你隻豬耳架吓!哈哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 一路覆一路等放工笠 午安啦~
      早餐真係好多嘢食呀 飽到我呢~
      呢兩日hea架都 其實主要以食為主咁囉~
      睇下去邊度旅行啦 如果去曼谷 個心好難靜落黎架 哈~
      我都習慣跟團嘅 同埋我自己會早d起身 唔係同人迫
      之後再有時間慢慢磨 雖然跟團 但我都唔會比自己太趕咁囉~
      我都係checkin即影房架 唔知小奧做乜鬼話要影洗手間之嘛 @@
      咩呀 我都無話小奧買尖叫比我 做乜冤枉我呀 嗚娃呀娃呀娃娃娃
      妳次次講剪隻豬耳 我都即刻摸住隻耳仔架
      覺得好痛咁呀 嘩哈哈哈哈哈哈~
      (變態婆)

      刪除