2016年2月2日星期二

Saizeriya (薩莉亞意式餐廳) + 松記糖水店 @ 九龍灣 ( 2-FEB-2016 )



水牛芝士伴蕃茄 ($17)


中華海草 ($9)


香焗白汁雞肉菠菜 ($25) - 熱辣辣好味呀   最緊要唔漏呢   


地中海海鮮比薩 ($36)


黑椒汁美味雜雞盤 ($39)


百合紅豆沙 ($19) - 真係唔會再去松記   呢碗紅豆沙係暖嘅


椰汁喳渣 ($19) - 我試一啖   甜鬼到呢   堅係飲糖水   我勁驚里奧大人唔覺甜呀   原來佢食第一啖已經覺得超級甜呢   


( 2-FEB-2016  TUE )

今朝都凍呀   好在無落雨 ~

早餐食奄列   其實想食牛扒或者吉列魚柳   不過佢哋整得唔好食   所以我少咗個選擇 ~


菇場忙呀   快快手手做埋 Report   勁想唔 Check 就咁 Send 出去   好在真係過唔到自己嗰關   所以再 Double Check   點知真係錯咗   仲要係 89.2 打咗 889.2   好耐之前又係咁出錯咗   所以條數大咗好多   真係好樣衰囉 ~

12 點左右無啦啦有燒肉同切雞食   居然比我食咗 2 嚿燒肉   塊皮脆卜卜   超級勁正   哈哈 ~

食埋 Lunch Box 就出去行下   太耐無郁真係唔掂   整懶哂個人咁   所以就算攰都想郁下呀 ~

里奧大人 1 點打嚟話上深圳見個客   希望佢今晚早啲番到屋企啦   哈哈 ~

仍然做 Report   4 點幾終於搞掂哂   可以做自己嘢 lu ~

差唔多放工   里奧大人話已經番到九龍灣   咁我放工都即走喇   反正大粒唔喺度   可以一馬當先   哈哈 ~

唔知點解   里奧大人呢排成日話我好想去 Saizeriya 食嘢   可能上次去唔到   佢係都要同我去食番啦   因為好多時都係咁呢 ~

食完都只係 7 點   我勁想食紅豆沙   所以去埋松記食紅豆沙   之後再去德福拎紅豆糕   行埋 Zara 就番屋企喇    其實我次次一入德福就好焗   雖然天氣凍咗啫   但人流無話少到嘛   真係唔好熄細個冷氣囉   因為成個商場根本係焗   我一入到去已經想瞓覺 ~

番到屋企即開機洗衫   之後沖涼喇   坐喺梳化睇電視   但越坐越凍   已經着咗厚睡袍同襪筒   但都覺得凍   要貼埋暖風機先暖呀   其實都係我懶   如果 Fing 下手 Fing 下腳   一定唔駛着咁多嘢   但真係好攰   唔想郁囉 ~

今晚 10 點半瞓喇   我覺得好早   但真係好鬼眼瞓   哈哈 ~    

沒有留言:

發佈留言