2018年12月12日星期三

蠔油燜節瓜冬菇雞翼 + 沙爹燒賣 & 腸粉 ( 12-DEC-2018 )






( 12-DEC-2018  WED )

今朝好似 15 度   但真係唔覺凍喎   係咪我體溫太高呢 ?!   真係唔覺好凍喎   不過今朝都着番件長袖裇衫   但仍然係長袖風褸   呵呵 ~

早餐食腿蛋治   因為好想食蛋 ~



菇場忙呀   時間過得好快   我仲成日以為今日係星期四添 ~

Lunch 又食水餃米   食埋呢餐又停下先 ~



仍然忙到嘔茄   又做到 5 點 45 分先走 ~

番到屋企即預備晚餐   里奧大人 7 點左右番到嚟   可以即刻開餐喇 ~  

是日晚餐 - 蠔油燜節瓜冬菇雞翼 + 沙爹燒賣 & 腸粉  

蠔油燜節瓜冬菇雞翼 - 唔想成日節瓜湯   但我又唔識煮太多餸   又想清埋支蠔油同冬菇   所以煮呢個餸喇 ~

沙爹燒賣 & 腸粉 - 諗住就咁豉油甜醬辣醬   點知屋企無甜醬   咁見到支利川花生沙爹醬   咁就清埋去啦   估唔到咁樣撈埋又幾好味   同埋超級飽肚   本來蒸翻熱啲飯都食唔落   又要留番聽晚 ~

里奧大人話攰   今晚唔徑步   咁我都唔徑喇    呢排成日有啲頭痛咁 ~

洗埋碗又抹嘢   好似大掃除咁   終於又抹咗 1 個鐘   真係攰過徑步   哈哈 ~

沖埋涼就休息   之後睇下電視   里奧大人 10 點半瞓   我又睇下睇下   又睇到 11 點先瞓了 ~  

沒有留言:

發佈留言