2018年12月19日星期三

大家樂 @ 官塘 ( 19-DEC-2018 )

丹麥優質豚肉鍋 ($67)



雜錦臘味煲仔飯 ($45) - 估唔到有飯焦   正呀



( 19-DEC-2018  WED )

今朝仍然覺得凍喎   之前好凍又唔覺凍   依家回暖先覺得凍   千奇唔好病呀   哈哈 ~

里奧大人上大陸見客   所以同我食早餐 ~





菇場無咁忙   但繼續仍然清嘢 ~

Lunch Time 出去行陣   再去 7 仔買嘢食番菇場食   阿齋問係咪食 Seven ?!   我話係呀   食 7 呀   哈哈哈哈 ~



無啦啦又忙   所以好快又放工 ~

里奧大人喺大陸嘅 Office 無冷氣   佢頂到 4 點都走人喇 ~

我依家都會 Whatsapp 問 Berry 有無食嘢   家姐話 Berry 有牛蜱熱   如果唔好得番就要安樂死   睇完之後我都忍唔住喊   成個人無哂心機   希望聽日覆診無事啦 ~

放工昂走   所以佢同我差唔多時間番到屋企 ~

今晚無心情   咁我話去大家樂打邊爐吖 ~

8 點半出去徑步   徑半個鐘就番屋企   沖埋涼就休息 ~

里奧大人 10 點就瞓   我睇多陣電視   10 點半都瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言