2018年12月24日星期一

金坊泰國美食 @ 荃灣 ( 24-DEC-2018 )

蒜蓉包條 ($48) - 好味道呀   其實自己焗都好易   哈哈哈哈



馬拉盞炒通菜 - 份量好多呀   食到好滿足   因為有好多馬拉盞材料   正呀   



雜錦併盤 - 蝦餅 + 魚餅 + 春卷 + 香葉包雞 ($108) - 想咩都食啲   所以叫併盤



香辣乾炒牛肉河粉 ($80) - 好味道   因為鍾意佢有好多蔬菜   好爽口呢



海南雞飯 ($60) - 個飯超級腍呀   下次唔會再叫



菠蘿沙冰 ($28) - 無咩味道



椰汁沙冰 ($30) - 呢杯大食㗎   我飲咗啖   同樣無咩味道



( 24-DEC-2018  MON )

番埋今日又放 2 日   番多 2 日工又放 4 日   爽呀 ~

早餐食奶醬多   因為諗住晏晝要食飽啲   咁早餐唔好咁飽了 ~



菇場忙呀   好在好快搞掂 ~

Lunch Time 出去買酸辣米線番菇場食   食完無耐就好眼瞓   次次都係咁   哈哈 ~



里奧大人今日放假   因為全公司都放   即係要扣錢呢   慘慘 ~      

今晚同大食一齊食飯   之後再去聽平安夜福音晚會   咁佢話去荃灣喎   咁好啦 ~

放工即搭地鐵   我同大食去金坊拎位先   因為要 2 個人到咗先可以拎枱喎   坐低無耐   里奧大人都嚟埋 ~

食下傾下   好快到 7 點半   要走喇 ~

8 點開始   9 點半完畢   比我想像中快 ~

大食就去再聽彌撤   我哋就搭小巴番屋企   咁經過千色滙   里奧大人喺 Milan 買咗對啡色皮鞋   $599 咋   原價 $1,199 㗎    咁今晚買完   聽日就唔駛特登再嚟買   哈哈 ~

之後我問里奧大人換咗 I-Money 未 ?!   因為我以為係星期六呀   之後佢都話以為今日係星期六   哈哈 ~

搭小巴番屋企   真係好鬼快   番到屋企即沖涼   睇多觶電視   成 12 點先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言