2018年12月8日星期六

煌府一號 @ 九龍灣 ( 8-DEC-2018 )






( 8-DEC-2018  SAT )

今朝起身覺得凍咗啲喎   因為沖熱水涼好似沖極都唔熱咁   哈哈 ~

坐車嘅時候   聽到個女人同朋友傾偈   話佢個女晚晚做到好夜   有一晚喊住打嚟話好驚收大信封   無錢比妳   佢就同女講   收大信封唔係妳做嘢有問題   係依家社會嘅問題   好多公司都減人手   所以妳唔駛擔心   同埋唔駛驚無錢比媽咪   佢話雖然都擔心   但最緊要係安慰佢先   我聽到佢咁講都好感動   起碼唔會第一時間就覺得個女做嘢有問題嘛 ~

同家姐去 Toast Box 食早餐   隔離枱個媽咪嬲個仔唔知咩   之後佢自己坐另一邊食   得番兩父子一齊食   其實咁樣不如唔好一齊食   比自己冷靜下好過   搞到個場面又尷尬   小朋友又驚喎 ~





講開家姐公司   佢話有晚佢做到好夜   聽到有人敲佢隔離隻玻璃窗   嚇到佢呢   佢話好快做完   就快走㗎喇   嘩   佢講完之後我即毛管動啦   之後我仲問佢有無望玻璃窗 ?!   佢話梗係無啦   當時已經好鬼驚啦 ~

食到 8 點 45 分就走人   同家姐一齊去搭車 ~

菇場唔忙   又繼續 Load 相 ~

放工即走喇   約咗里奧大人喺太子地鐵站一齊去葵芳   今日係佢嘅兒生女結婚   所以去教會觀禮   但 2 點開始   我哋食埋嘢先囉   唔係要等到 4 點半先食到呢 ~


去到 2 點幾   原來仲未開始   感覺好似無遲到咁   哈哈 ~

4 點 15 分開車去九龍灣   咁我同里奧大人行陣先   佢話要食啲嘢   唔係今晚會好夜食喎 ~



Ikea 嘅豆腐花味道嘅雪糕   我覺得勁甜呀


6 點番到去   同親友傾下偈   好快又 8 點幾開席喇 ~

10 點半打的走人   番到屋企即沖涼   抖陣都瞓喇   已經 11 點 45 分了 ~

沒有留言:

發佈留言