2018年12月20日星期四

魚米 @ 九龍灣 ( 20-DEC-2018 )

2人套餐  ($139)
原條黃花魚米線 - 個湯底唔夠熱囉   唔係更加好味道 



條魚好細條   同埋我覺得好多細骨   驚驚      



果醋豬軟骨菜飯 - 里奧大人唔鍾意食呢個味道嘅豬軟骨   係咁話甜   但估唔到呢個菜飯就非常之熱喇  





香茅雞翼 - 即炸更好味   但好熱氣   哈哈



南北杏木瓜雪耳 / 涼粉紅豆 - 我以為木瓜糖水係熱   不過呢個糖水係完全無味道的 
呢個餐仲有 2 杯飲品: 金桔蜜 & 柚子茶



( 20-DEC-2018  THU )

感恩尋晚瞓得唔錯   呢排啲天氣唔知點咁   凍唔係凍   熱唔係熱   又有回南 Feel   呢下最煩 ~

早餐食芝腿治烘底   食完好飽 ~



菇場唔太忙   所以即 Whatsapp 問家姐依家 Berry 點   佢話等緊睇醫生   之後佢打比我   真係嚇到個心離哂   原來佢打來話 Berry 無事喇   但一定要食營養素   感恩感恩   我當堂成個人開心番哂啦 ~

Lunch Time 出去食   之後再去萬寧買牙膏   買完再行陣就番菇場喇 ~



做做下嘢   心血來潮睇下萬寧張單   點知佢計多咗錢呀   即打番比佢問問價錢   佢話我可能拎錯喎   叫我番去換   千奇唔好買錯呀   咁佢又幾好人噃   但我真係無拎錯喎   Label 同我買嘅嘢係一樣囉 ~

放工即去萬寧換牙膏   真係佢哋搞錯價錢牌呀 ~

換完即去搭巴士   咁等巴士見人着外套   之後我覺得有啲涼涼哋   再摸下自己隻前手腎   原來我無帶外套呀   好在今晚唔凍咋   唔係比里奧大人鬧死都似 ~

時間尚早   去街市買咗 10 個葉橙   行多陣就去魚米   拎住袋橙好鬼重   哈哈 ~

里奧大人 6 點 45 分左右到   可以叫嘢食 lu ~ 

食完番屋企喇   今晚個人唔在狀態   所以唔徑步喇   但就拖地   太耐無拖地   點攰都要拖呀 ~

沖埋涼就睇電視   里奧大人 10 點左右瞓   我就 11 點瞓 ~

沒有留言:

發佈留言