2018年12月28日星期五

大食會 @ 教會 ( 28-DEC-2018 )

我食完先見到有一煲青紅蘿蔔豬骨湯



姊妹 TT 整嘅醉蝦   好有酒味呀



仍然係姊妹 TT 整嘅韓式燜牛肋肉條   白蘿蔔好腍   好味道



姊妹 LM 整嘅燜冬菇鴨掌鴨翼   冬菇好入味         



仍都係姊妹 LM 整嘅洋蔥午餐肉炒鳥冬   我聽到有人話係食餸多過食烏冬   仲整咗 3 支火龍果素酵   



弟兄 R 買㗎   全場最搶手   哈哈



仍都係弟兄 R 買嘅叉燒



我買咗 1 隻海南雞 ($151)



姊妹 LW 嘅壽司   仲有 2 盒細嘅



Ivy 買嘅炒飯   弟兄 A 喺百寶齋廚買嘅齋



仍都係 Ivy 買嘅乾炒牛河



星洲炒米



師母喺士多啤梨園揀嘅



( 28-DEC-2018  FRI )

今朝 7 點 20 分起咗身喇    一起身仲即打 3 個噴嚏   之後流鼻水   里奧大人以為我冷親 ~

早咗出門口   咁啱 8 卦又早到咗   咁唔駛等佢咁耐   哈哈 ~



菇場唔忙   千奇唔好忙呀 ~

Lunch Time 同 8 卦出去食   食完又周圍行陣 ~





番到菇場啱啱 1 點半   又要開工 lu ~

里奧大人放 4 點呀   勁爽啦 ~

放工即走   感恩追到巴士   所以好快到九龍灣了 ~

同里奧大人行陣淘大   因為我地要買海南雞   但唔想咁早買   凍咗唔好食嘛 ~

行到 7 點就去買海南雞   估唔到都等咗 20 分鐘   7 點半前都到咗教會了 ~

今晚有 23 人出席呀   其實仲未人齊添   所以我哋小組真係好多人   其實係要分組   但個個都唔捨得離開   所以仍然咁多人 ~            

8 點開餐   一路食一路傾   一路講笑   勁勁勁開心呀 ~

師母話啲橙好酸   好似檸檬咁酸   弟兄 A 拎住未食   但我個臉已經乸埋哂   佢老婆話妳唔好咁樣啦   搞到真係未食都覺得酸   咁我試咗   我話係酸   但無檸檬咁酸   牧師係咁笑呀   之後話我講嘢無得輸   哈哈 ~

食完之後就分組   咁我話另一個弟兄嘅細女好高   佢 10 歲   但同我差唔多高   因為我老闆個仔都係 10 歲  但真係到唔到我膊頭喎   咁我話唔係我矮   係佢高   牧師又喺度笑   我話係嘛   我 5 尺 2 都唔係矮囉   哈哈 ~

9 點幾切生日蛋糕   原來每半年一次   所以我成日都同里奧大人講   番咗小組 3 個月  已經有 2 次聚餐   勁開心   哈哈 ~


慶祝今年 7 月至 12 月生日嘅弟兄姊妹



之後師母又有 8 福袋做抽獎禮物   我抽到呀   勁開心呀 ~

到 9 點 40 分就抽終極大獎   因為人太多   所以猜包揼   個個啲樣勁緊張   笑到大家流眼淚 ~

差唔多 10 點就散會   即飛去滿記喇   約咗晴晴一家食糖水 ~

無哂 5 人枱   咁晴晴同我地坐   佢父母就坐另一邊   哈哈 ~

我地想叫芋丸同埋抹茶嘅甜品   但通通賣哂   可惜可惜 ~ 


糖不甩 ($26) - 平均 $5.2/粒   都幾貴喎   好在都煙韌咋   



芒果白雪黑糯米 - 里奧大人食㗎   無咩好選擇



滿記星洲喳咋 ($25) - 晴晴話食呢個養生糖水喎   食到一半話好飽   問我點呀 ?!   我話食埋去囉   唔通掉呀 ?!   之後佢即比佢 Daddy 食   所以里奧大人即刻串佢   因為頭先佢一坐低話有第 2 個胃食甜品㗎



一坐低即比平安錢佢去台灣   因為驚佢坐的士酒店無錢   條友仔半夜先到   咁鬼危險   所以叫佢去到一定要 Whatsapp 我哋呀 ~

晴晴真係大個女喇   爭住比錢   又話請我同父父去米芝蓮餐廳食嘢   我話唔去囉   雖然都知佢好錫我哋   但真係唔想佢亂駛錢   食一餐飯用幾千蚊   我寧願佢將啲錢慢慢用好過 ~

佢依家啲動作神態成個鬼妹仔咁   臨走又攬攬舅父   但做咩唔攬我㗎   哈哈 ~

食完都即搭車番屋企   番到屋企都 11 點半   即刻沖涼   不過都成 12 點幾先瞓呀 ~


姊妹 SF 送㗎   每 1 Pair 有 1 個



師母送嘅朱古



頭先喺淘大買的   $100/4 包

沒有留言:

發佈留言