2018年12月5日星期三

翠河餐廳 @ 官塘 ( 5-DEC-2018 )






( 5-DEC-2018  WED )

今朝又涼涼哋咁   可能個天色灰灰暗暗咁呀 ~

早餐食腿蛋治   咁 8 卦幫我叫先嘛   阿姐們係咁問佢今日唔要烘底 ?!   因為我食開烘底嘛 ~



菇場忙呀   仲要做長命 Report   今次真係要慢慢做喇 ~

Lunch Time 出去買牛什米   我居然想話要腩汁添   哈哈 ~



阿哥仔問我食一碗粉就夠飽架喇 ?!   我話真係夠喎   但好奇怪   真係好多人都覺得食一碗粉唔夠飽   個個以為我好細食咁   但其實一碗粉真係夠哂飽囉   同埋肯定覺得我身型咁大隻   唔似咁細食啦   哈哈 ~

1 點試下瞓啦   估唔到瞓到   瞓咗 20 分鐘   當堂精神哂呀   我好少食完即瞓囉 ~

仍然忙   不過啲藥真係好勁   成日都頭暈暈咁 ~

放工即走   今晚都唔煮喇   好好休息埋今日呢 ~

我開工唔敢食藥   因為啲藥都係有睡意   我 6 點食藥   6 點半開始瞓   瞓到 7 點   咁啱里奧大人話差唔多番到屋企   咁我都預備出發 lu ~

咁等緊期間   我聽到職員叫 "余韻婷"   我心諗做咩叫全名嘅 ?!   之後有職員話收到   咁我知咩啦   係魚雲 停呀   哈哈哈哈 ~  

食完就番屋企   即開機洗衫   之後沖涼 ~

9 點 50 分食多次藥   10 點鐘可以即刻瞓到   呵呵 ~

沒有留言:

發佈留言