2018年12月18日星期二

米線陣 @ 官塘 ( 18-DEC-2018 )








( 18-DEC-2018  TUE )

尋晚上床瞓嘅時候   諗住蓋自己張薄冷氣被   但成個人根本係凍   最終都頂唔順要蓋埋里奧大人張厚被 ~

起身個鼻又塞   頭又作痛   勁驚作病呀 ~

沖咗好耐熱水涼   但其實出來果下更加凍   嘩哈哈 ~

大塞車   8 點 50 分先落車   但又無遲到   好在叫 8 卦幫我買早餐 ~

番到菇場食咗啖多士就開始做嘢   啲嘢實在太趕   所以份早餐食到 10 點先食完   下次真係食埋早餐先番菇場   寧願遲啲番好過 ~

個人唔多舒服   食完早餐即刻食粒 Panadol 震壓住先   我唔可以病㗎   下星期好多活動嘛 ~

Lunch Time 出去行陣   之後買魚皮餃米番菇場食呢 ~



仍然忙到嘔茄   個胃又痛咗成日   唉 ~

我舊老闆上咗嚟   4 點 45 分先傳紙話請食下午茶   不過我唔食啦   嚟到都起碼 6 點   咁今晚我又同里奧大人去食嘢嘛   如果唔係都會叫嘅 ~

又係 5 點 45 分走人   去 APM 行陣   喺 Stage of Playlord 買咗 2 對斯文鞋   勁開心呀   其中一對係高跟鞋   依家每對都只係 $270   真係好抵 ~   

里奧大人唔夠 7 點就到官塘   咁我都去米線陣喇 ~

食完去拎淘寶   今晚有 3 件貨   所以一個人一定拎唔到囉 ~

拎完即番屋企   拆埋嘢就開機洗衫   之後沖涼   抖陣就熨 2 機衫 ~

睇多陣電視   11 點半都瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言